ضیافت افطار دانشگاه هنر برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۰ کد : ۱۰۶۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۷
ضیافت افطار دانشگاه هنر برگزار شد

 

در آستانه روز اکرام و ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ضیافت افطاری با حضور جمع کثیری از خانواده دانشگاه هنر اعم از اعضای هیأت علمی و کارکنان در شامگاه یکشنبه، بیست و یکم خرداد جاری در مجموعه تاریخی و بی نظیر باغ ملی برگزار گردید.
 
برای اولین  بار چنین گردهمایی در مجموعه تاریخی باغ ملی برگزار شد و تمامی اقدامات و مراحل اماده سازی توسط نیروهای پر تلاش و دلسوز دانشگاه با همدلی و همیاری انجام گرفت. فضای صمیمی و مملو از محبت بین همکاران و آشنایی با خانواده های همدیگر از دیگر برجستگی های این ضیافت افطار بود .اغلب خانواده ها ابراز خوشنودی کردند از این برنامه وسیع معنوی و تفریحی .تدارک کنندگان این برنامه صرفه جویی و رعایت حداقل هزینه ها با بالاترین کیفیت را مد نظر قرار داده بودند که به یاری خداوند بزرگ این مهم محقق شد.صرفه جویی در هزینه های آماده سازی و پذیرایی مرهون حضور همه نیروهای دانشگاه هنر بود .این مراسم نشان داد که خانواده بزرگ دانشگاه هنر تا چه میزان توانایی دارد اگر همه در کنار هم باشند.
 
در بخشی ازاین ضیافت و در پیامی کوتاه دکتر اکرمی رئیس دانشگاه، ضمن خوشامدگویی و با آرزوی قبولی طاعات روزه داران اظهار امیدواری کرد وفاق و مهربانی همه اعضای خانواده دانشگاه، توسعه و اعتبار بیشتری را برای دانشگاه هنر رقم بزند و همه از این اعتبار و ارزش بهره مند شده، بر آن بیفزایید. ایشان همچنین افزود: اعتبار هر خانه به صاحب آن خانه است. بنابراین قدر خود و ارزش های خود را بدانید و بشناسید. دکتر اکرمی در پایان ضمن آرزوی توفیق، سربلندی، سلامتی و عزت برای همه اعضای دانشگاه ابراز امیدواری کرد همه بتوانیم از برکات ماه مبارک رمضان بهره مند باشیم.
 
 در ادامه مراسم، ذاکر اهل بیت حاج آقا حسنی به مدیحه سرایی اهل بیت علیهم السلام پرداختند. مراسم با اهدا جوایز به فرزندان خانواده دانشگاه که در مسابقات نقاشی و ورزشی شرکت کرده بودند به پایان رسید.