دیدار رییس دانشگاه هنر با دکتر غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه

۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۷ کد : ۱۴۱۸ رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۵۰

دکتر جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن توجه خاص به مسایل دانشگاه هنر که غیر از آموزش عالی در هنر, مسئولیت حفاظت از قدیمی ترین بنای تاریخی در تهران قدیم را امروز به عهده دارد با نظر واسع نسبت به حل برخی مسایل ملی این دانشگاه راهکارهایی ارایه نمود و همچنین قول مساعد داد که در صورت مکاتبه با مراجع و دستگاه های مرتبط شخصا حمایت و پشتیبانی از دانشگاه هنر خواهد کرد. این عضو فراکسیون مستقلین ولایی و مشاور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت که دولت و منابع درآمدی بودجه نیز محدود است و امیدوار است که بتواند موجبات کمک به این پروژه ارزشمند ملی را فراهم نماید.
دکتر اکرمی ضمن تشکر از دیدگاه های فرهنگی و حمایتی ایشان به بیان مشکلاتی پرداخت که در صورت رفع آن طی سال های آینده دانشگاه هنر مجموعه ای بی نظیر برای جذب گردشگر فرهنگی خواهد شد. باغ ملی قلب تاریخی و فرهنگی تهران است.

در این دیدار که روز دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ برگزار شد دکتر سید بهشید حسینی معاون اداری و مالی، دکتر جعفر سالمی مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری، تورج شفابخش مدیر امور اداری و پشتیبانی و علی اکبر جعفری خواه مدیر روابط عمومی، رییس دانشگاه را همراهی کردند.


( ۸ )