با حضور رییس دانشگاه هنر، تودیع و معارفه معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۹ کد : ۱۷۵۷ رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۷۵

با حضور دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، مراسم تودیع و معارفه معاونت پژوهشی باحضور مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد و دکتر محمدرضا آزاده‌فر کار خود را به عنوان معاون جدید پژوهشی آغاز کرد. همچنین از زحمات و تلاش‌های دکتر سودابه صالحی معاون سابق پژوهشی دانشگاه هنر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر دکتر سید حسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر در این مراسم گفت: حوزه پژوهش معمولا از نظر بودجه و توجه با کم مهری‌هایی روبرو بوده که امیدوارم ما این کم مهری‌ها را تکرار نکنیم و بتوانیم در سطح کلان برنامه و بودجه حمایت‌های لازم را به نفع مصلحت دانشگاه و افق‌های روشنی که پیش رو داریم، انجام دهیم. خوشحالم  از اینکه در جمع شما حضور دارم و آماده‌ام که نقطه نظرات و پیشنهادهای شما را بشنوم. انتظار دارم مسائلی که به ذهنتان می‌آید را پیش از سپری شدن زمان آن مطرح کنید.

دکتر سودابه صالحی نیز ضمن تشکر از همه کارکنان و همراهان معاونت ابراز امیدواری کرد که از معاون جدید بیش از پیش حمایت شود.

دکتر آزاده‌فر هم دوره معاونت دکتر صالحی را دوره‌ای طلایی دانست و افزود: ذهن واقعگرای شما و دوری از رفتارهای رویاپردازانه و تخیلی در مدتی کوتاه، این معاونت را توسعه داد. امیدوارم بتوانیم با یاری همکاران، اهداف و برنامه های شما را دنبال کنیم و ادامه دهیم.دکتر آزاده فر عضو هیٔت علمی دانشکده موسیقی با مرتبه دانشیاری و از موسیقیدانان و پژوهشگران هنر موسیقی کشور است.

در ادامه همکاران و مدیران حوزه معاونت هم نقطه‌نظرات خود را ارائه دادند.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی دارد.


( ۶ )