حضور دانشگاه هنر در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس)

۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۸۱۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۱۴

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس: Innovation and Technology Exhibition)  از 14 الی 16 تیرماه جاری با حمایت پارک علم وفناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بوستان گفت‌وگو برگزار شد. در این نمایشگاه مهرداد یاری دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی دانشگاه هنر با معرفی وبسایت "پلاتو" حضور فعال داشت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه هنر به نقل از مهرداد یاری، ایده اولیه این وبسایت که به عنوان کسب‌وکار نوپا (استارت‌آپ‌) معرفی شده است، در سال 1386 و در پی جستجوی سالن برای تمرین نمایش شکل گرفته است. گروه ایشان که در زمان دانشجویی نیز با چالش پیداکردن پلاتو مواجه بودند، این ایده را پی‌گرفتند و سعی کردند سایتی برای تسهیل در پیدا کردن سالن تمرین، طراحی کنند. این کار، توسعه یافته و اکنون ایشان دارای وبسایتی هستند که علاوه بر پلاتوی نمایش، استودیوهای موسیقی و تصویربرداری، سالن‌های همایش، آتلیه‌های عکاسی، گالری‌ها و سایر فضاهای فرهنگی را به متقاضیان اجاره می‌دهد.

مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر در راستای مأموریت‌های خود به دنبال فعال کردن و حمایت از دانشجویانی است که در صدد ایجاد کسب وکار در حوزه هنر هستند. این مرکز در به ثمر رسیدن پروژه کسب وکار "پلاتو" از دانشجویان حمایت کرده  و توانسته‌است به کمک دانشجویان خلاق، یک چالش کاملاً شخصی را به یک کسب‌وکار تبدیل کند.

روابط‌عمومی کسب این موفقیت را به خانواده دانشگاه هنر تبریک می‌گوید.


( ۶ )