نشست تخصصی «گرایشات معاصر در هنرهای شهری تهران» برگزار می شود

۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۵۶ کد : ۱۸۵ رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۴۳
نشست تخصصی «گرایشات معاصر در هنرهای شهری تهران» برگزار می شود
 
نشست تخصصی «گرایشات معاصر در هنرهای شهری تهران» از دوره دوم سلسله نشست های تخصصی «هنر شهری در تهران» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و توسط مرکز خدمات تخصصی فعالیت های هنری این پژوهشکده، در تاریخ سه شنبه ۱۹ آبانماه در تالار همایشهای فرهنگ و هنر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از  پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری، محسن موسیوند دبیر این سلسله نشست‌‌ها، اهداف برگزاری این نشست را آشنایی و تعامل هنرمندان، استادان و پژوهشگران حوزه هنر شهری با یکدیگر و ارائه آخرین یافته‌های علمی- پژوهشی، مدیریتی و تجربی در حوزة هنر شهری دانست و اشاره کرد در سلسله نشست-های دوره اول که در سال ۹۳ برگزار شد، سعی بر آن بود تا وضعیت موجود هنرهای شهری در قالب رشته ها و تخصص های فعال این حوزه، به بحث و بررسی گذاشته شود.
اما در این دوره، هدف آن است که با رویکردی میان رشته ای مباحث مربوط به هنرهای شهری در تهران مورد ارزیابی قرار گیرد. در نشست های جاری تلاش می شود از ترکیب استادان به گونه ای بهره گرفته شود که موضوعات و مسائل مربوطه، به شکلی تکمیلی، میان رشته ای و از زوایای گوناگون ارائه شود. 
 
نشست اول با عنوان «گرایشات معاصر در هنرهای شهری تهران» و با سخنرانی آقایان دکتر رضا خدادادی ( عضو هیٔت علمی دانشگاه هنر) و دکتر احسان رنجبر _ عضوهیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس _ در تاریخ سه شنبه ۱۹ آبانماه برگزار میشود.
 
گفتنی است دوره اول این سلسله نشستها، سال گذشته و به ترتیب با موضوع: «مجسمه سازی شهری در تهران»، «هنر موزاییک و نقاشی دیواری در تهران»، «گرافیتی و هنر اعتراضی در تهران» و «تعامل هنرهای شهری در تهران»، برگزار شد.
 
نشست مذکور در تاریخ یاد شده از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ در تالار فرهنگ و هنر (پژوهشکده) واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، ابتدای خیابان شهید برادران مظفرجنوبی، برگزار می شود. حضورعموم در این نشست ها آزاد است.