نشست ریاست دانشگاه با کارکنان دانشکده هنرهای کاربردی برگزار شد

۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۷ کد : ۲۷۰ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۴۸
نشست ریاست دانشگاه با کارکنان دانشکده هنرهای کاربردی برگزار شد

 

در ادامه نشست های صمیمی ریاست دانشگاه با اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، دکتر اکرمی، رئیس دانشگاه با کارکنان دانشکده هنرهای کاربردی دیدار و گفت و گو کرد.
 
به گزارش روابط عمومی در این دیدار که از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۴ دیماه در تالار شهید جانبزرگی دانشکده برگزار شد، دکتر بدری معاون پشتیبانی، دکتر رزاقی رئیس دانشکده، دکتر لیلا کوکبی رئیس دفتر ریاست و مسعود سفلایی مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر نیز حضور داشتند.
 
دراین نشست، دکتر اکرمی ضمن ابراز خرسندی از اینکه بار دیگر فرصت گفت و گوی رودررو با کارکنان دانشگاه را دارد گفت: پس از تلاش مستمر همکارانم در حوزه های طرح و برنامه و پشتیبانی دانشگاه، خوشبختانه نظام مشخص وعادلانه ای از لحاظ نیروی انسانی در دانشگاه هنر در حال شکل گیری است. برنامه ریزی هایی انجام شده و برای اجرایی شدن همت خود شما را می طلبد. باید یکدیگر را درک کنیم و تحمل داشته باشیم تا مشکلات زیرساختی هم به لحاظ سازمانی و هم از نظر فضای کالبدی برطرف شود. اگر بتوانیم هزینه های دانشگاه را پایین بیاوریم و اعتبار این دانشگاه را بالا ببریم منافعش به خودمان می رسد. اعتبار این دانشگاه اعتبار شماست. زیرا شما مسئول پشتیبانی از آموزش دانشگاه هستید و هر چه این مسئولیت را بهتر و درست تر انجام دهید، آموزش بهتر انجام می شود و در نتیجه اعتبار این دانشگاه بالاتر می رود که در نهایت این اعتبار به شما باز می گردد.
 
شایان ذکر است در ابتدای این نشست، دکتر رزاقی رئیس دانشکده هنرهای کاربردی به معرفی کارکنان دانشکده و حوزه مسئولیت ها و فعالیت هایشان پرداخت و در ادامه هر یک از کارکنان موارد و مسائل مورد نظر را متذکر شدند که توسط معاون پشتیبانی و مدیر اداری پاسخ هایی ارائه و موارد برای پی گیری های بعدی دسته بندی شد.