اولین جلسه معاونت فرهنگی با مدیران گروه های آموزشی برگزار شد

۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۶ کد : ۲۷۲ رویدادها
تعداد بازدید:۹۰۰
اولین جلسه معاونت فرهنگی با مدیران گروه های آموزشی برگزار شد

 

طبق دستور دوم شصتمین شورای فرهنگی مورخ ۹۴/۹/۷ جلسه مشترکی با حضور معاونت محترم فرهنگی و مدیران گروه های آموزشی در اتاق جلسات معاونت فرهنگی تشکیل و مسائل زیر مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.
حاضرین در جلسه ١٣ نفر مدیران گروه اموزشی مقاطع کارشناسی  به همراه معاونت فرهنگی و آموزشی و مدیر امور اجتماعی و مدیر امور فرهنگی  به شرح زیر شرکت کرده بودند.
 
آغاز جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط جناب آقای دکتر هاشمی آغاز شد و در ادامه ضمن عرض خیر مقدم به  مدیران محترم گروه های آموزشی
ذکر نمودند که بستر خوب و فرصت مغتنم و مبارکی در حال شکل گیری در دانشگاه است که اگر از این فرصت ها بخوبی بهره مند شویم امکانات خوبی عاید دانشگاه خواهد شد ارتقاء دانشگاه موجب سرافرازی همه دانشگاهیان در هر رده شغلی خواهد بود و آن درخواست چند سازمان مهم برای تشکیل دبیرخانه اجرایی جهت انجام جشنواره های کشوری  در دانشگاه هنر است.
 
سازمان محیط زیست – وزارت علوم ، اداره قران و عترت در خصوص اجرای مسابقات قرانی و جشنواره رضوی –  اداره کل مبارزه با مواد مخدر – سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی
که اگر این  موضوع در دستور کار اساتید گروه ها برای هدایت کارهای کلاسی و تولیدات عملی دانشجویان قرار گیرد همانند اولین دوره جشنواره رضوی در سطح دانشگاهی شاهد نتایج چشمگیر ارتباط دانشجویان با طرح ها خواهیم بود .
مدیران محترم گروه های آموزشی نیز ضمن بیان مسائل و سوالات خود، از تشکیل چنین جلسه ای اظهار خوشحالی نموده و نکته نظرات و مشکلات اجرای در انجام  فرهنگی را ذکر کردن که معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی به موارد ذکر شده پاسخ دادند.
 
در پایان جلسه ضمن عرض تشکر از مشارکت مدیران محترم گروه ها فرمودند این اولین نشست فرهنگی با مدیران گروه ها بوده است که به فال نیک میگیریم و ان شاالله جلسه بعدی با یک سفر فرهنگی انجام خواهد شد و این جلسات برای ارتباط بیشتر و هدایت تولیدات کلاسی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین برای الگو سازی در جهت داشتن دانشجویان هنرمند و با اخلاق  اساتید اجتماعی و فرهنگی نمونه و کارکنان فرهنگی و نمونه ادامه خواهد داشت.