طرح خلاقانه دانشجوی دانشگاه هنر در سازمان زیباسازی شهر تهران پذیرفته شد

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۳ کد : ۳۵۵ رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۰۱
طرح خلاقانه دانشجوی دانشگاه هنر در سازمان زیباسازی شهر تهران پذیرفته شد
 
شاهین داداشی  دانشجوی نقاشی دانشگاه هنر با حضور در خیابان انقلاب تصاویر شخصیت‌های انیمیشن‌های معروف را بر روی بخش‌هایی از مبلمان شهری نقاشی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از ایسنا، شاهین داداشی، یکی از دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه هنر که طرحش از سوی شهرداری پذیرفته شده‌است، در مورد این طرح گفت: پس از اعلام فراخوان شهرداری طرح پیشنهادی خودم را که نقاشی چهره‌های معروف کارتونی بر روی مانع‌های سنگی پیاده‌رو‌ها بود به شهرداری ارجاع دادم و سر انجام با آن موافقت و بنا شد تا ۲۰ طرح را روی این سکوهای سنگی نقاشی کنم.
 
دادشی با بیان اینکه دو روز مهلت دارد تا طرح‌هایش را کامل کند، گفت: نقاشی‌هایم را حد فاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان انقلاب می‌کشم، البته شهرداری به ما گفته تا از رنگ‌هایی استفاده کنیم که امکان شسشتو و پاک کردن آن بعد از دو ماه وجود داشته باشد و به عبارتی این نقاشی‌ها دو ماه در سطح شهر خواهند ماند.
 
او درباره واکنش شهروندان به این نقاشی‌ها نیز اظهارکرد: از صبح امروز کارم را آغاز کردم و خوشبختانه واکنش‌های خوبی از مردم گرفته‌ام، همین مرا دلگرم می‌کند تا بهتر کارم را انجام دهم و خوشبختانه تا کنون مخالفتی با نقاشی‌هایم نشده است. در طرح هایم علاوه بر اینکه چهره‌های معروف انیمشین‌های جهان را نقاشی می‌کنم به انیمیشن‌های ایرانی هم توجه کرده و برخی از طرح‌ها نیز چهره‌های معروف انیمیشن‌های ایرانی هستند.
 
 
 
                                                                      
                                             عکس ها از : مهدی بابایی