مدیر فرهنگی دانشگاه هنر به عنوان دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی ۲۶ دانشگاه در منطقه یک انتخاب شد

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۵ کد : ۴۰۸ رویدادها
تعداد بازدید:۸۸۶
مدیر فرهنگی دانشگاه هنر به عنوان دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی ۲۶ دانشگاه در منطقه یک انتخاب شد

 

در نخستین روز گردهمایی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور انتخابات دبیران شورای هماهنگی مناطق ۹ گانه دانشگاهی انجام شدند و دبیران جدید معرفی شدند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ در گردهمایی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی، برای اولین بار نشست مناطق ۹ گانه فرهنگی و اجتماعی به صورت همزمان برگزار شد. ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های دوره قبل، برگزاری انتخابات دبیر مناطق و تشریح برنامه‌های آتی مناطق از اهم فعالیت‌های این نشست‌ها بود.
 
بر این اساس؛ از مهم‌ترین مباحث طرح شده در این نشست‌ها می‌توان به تدوین شرح وظایف دانشگاه‌های منطقه، حفظ استقلال مناطق، چرخه‌ای بودن دبیری مناطق، ارتباط مستمر دبیران مناطق با وزارت علوم، توجه به بحث آموزش در این حوزه، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های منطقه، ارزیابی فرهنگی مناطق، تنوع برنامه‌ها و بازتعریف نشست‌های مناطق، امکان برگزاری ویدئو کنفرانس جلسات، نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های مناطق، ارتقاء سطح دبیرخانه از حالت کنونی به تصمیم‌گیری برنامه‌های منطقه، ارتقای همکاری‌های بین‌ دانشگاهی و راه‌اندازی ارتباطات مجازی، اشاره نمود.
 
بر مبنای این گزارش؛ در نهایت پس از برگزاری انتخابات، خانم لعیا میزبان از دانشگاه هنر تهران، آقای محمد اسماعیل ریاحی از دانشگاه مازندران، حجت لاسلام کریم جباری از دانشگاه ارومیه، آقای محسن فدایی از دانشگاه اراک، آقای امامی‌پور از دانشگاه ایلام، آقای حسین طاقداری اردکانی از دانشگاه صنعتی اصفهان، آقای ابراهیم آروند از دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آقای دکتر ناصر اسدی از دانشگاه سیستان و بلوچستان، آقای ابراهیم محمدی از دانشگاه بیرجند به ترتیب به عنوان دبیران شورای مناطق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه ۱ الی ۹  انتخاب شدند.
 
گفتنی است ؛ در پایان این انتخابات دانشگاه هنر به عنوان دبیرخانه دانشگاه های منطقه یک انتخاب شد.