قابل توجه دانشجویان متقاضی درخواست خروج از کشور (زیارتی و سیاحتی)

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۶ کد : ۴۳۶
تعداد بازدید:۵۷۵۱

 

اطلاعیه    
 
احتراماَ به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی درخواست خروج از کشور ( زیارتی و سیاحتی )  می رساند بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا از تاریخ ۹۵/۲/۱۸ دانشجوی متقاضی این دو نوع سفر باید از طریق سیستم نظام وظیفه اقدام به ثبت نام اینترنتی نماید و نظام وظیفه به درخواستهای کتبی ترتیب اثر نمی دهد.
 
فرآیند تقاضای خروج از کشور :
 
۱- مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰ جهت دریافت کد سخا توسط دانشجو
۲- مراجعه به سایت نظام وظیفه evazifeh.epolice.ir  جهت ثبت نام اینترنتی دانشجویان و پر کردن فیلدهای مربوطه و ثبت درخواست
۳- ارسال اینترنتی تقاضا به کارتابل آموزش دانشگاه در سیستم نظام وظیفه و بررسی و تائید تقاضا توسط کارشناس نظام وظیفه دانشگاه
۴- بازگشت تائیدیه تقاضا به کارتابل دانشجو جهت واریز وثیقه
۵- مراجعه به بانک قوامین و افتتاح حساب در بانک قوامین و اخذ رمز دوم 
تذکر : سامانه نظام وظیفه به نحوی طراحی شده است که فقط شماره حساب بانک قوامین که متعلق به فرد دانشجو است قابل استفاده است . ( شماره حساب باید حتماَ به نام مشمول باشد در غیر اینصورت نظام وظیفه هیچ مبلغی را مسترد نمی نماید ) . 
۶- بررسی تقاضای مشمول توسط نظام وظیفه و اعلام مرحله بعدی توسط پیامک به دانشجو ( ضروری است مشمول شماره موبایل خود را با دقت وارد سامانه نماید )
 
تذکرات مهم :
 
۱- ثبت نام اینترنتی باید حداقل دو هفته قبل از تاریخ سفر انجام پذیرد .
۲- کارشناس نظام وظیفه دانشگاه در روزهای اداری  دو مرتبه سامانه مربوطه را کنترل و تقاضاهای رسیده را بررسی می نماید لذا نیاز به تماس یا پیگیری پس از ثبت درخواست و یا ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشکده نیست .
۳- متقاضیان سفرهای علمی فعلاَ بر اساس روال قبل ( ارائه فرم گواهی مدیر گروه مبنی بر ضرورت و تائید سفر علمی ، گواهی اشتغال به تحصیل از دانشکده ، معرفی نامه رسمی آموزش کل دانشگاه به نظام وظیفه )
می توانند اقدام نمایند .
 
آموزش کل دانشگاه
 
 
 

( ۵ )