جشن فارغ التحصیلی دانشجویان انیمیشن ورودی ۹۱ برگزار شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۶ کد : ۵۱۰ رویدادها
تعداد بازدید:۳۰۹۶
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان انیمیشن ورودی ۹۱ برگزار شد

 

سالن شهید فلاحت پور دانشکده سینما تئاتر در روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه سالجاری شاهد برپایی جشن پایان تحصیل دانشجویان کارشناسی ارشد انیمیشن ورودی ۱۳۹۱ بود. این جشن با حضور مسئولین دانشگاه هنر، اساتید گروه انیمیشن، دانشجویان و جمعی از میهمانان و خانواده دانشجویان برگزار گردید. این مراسم از ساعت ۱۶ و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

در این مراسم سرکار خانم دکتر فاطمه حسینی شکیب مدیر گروه انیمیشن دانشگاه هنرضمن تبریک به فارغ التحصیلان عزیز، روزهایی همراه با موفقیت را برای ایشان آرزو نمودند. وی گروه انیمیشن ۹۱  را حائز ویژگیهای ارزشمندی از جمله جدیت در کار، خوش خلقی، صمیمیت و دوستی  دانسته و نتایج این دوره را هم از نظر فیلم های تولیدی و هم پایان نامه های نظری درخشان توصیف نمودند.

ایشان همچنین تلاش در جهت کار جمعی و حفظ و تقویت روحیه کار گروهی را به عنوان آخرین توصیه خود به دانشجویان بیان داشتند. در ادامه جناب آقای دکتر شفیعی ریاست محترم دانشکده سینما تئاتر،  ضمن تقدیر از اساتید و دانشجویان گروه انیمیشن بابت برگزاری این جشن، به دانشجویان توصیه نمودند همواره اساتید و محیط دانشگاه خود را درخاطر داشته باشید و تلاش کنید که با تولید آثار فاخر قدردان زحمات اساتید خود باشید.

در این مراسم کلیپی از عکس های یادگاری دانشجویان به نمایش در آمد و یکی از دانشجویان با اجرای یک مونولوگ خاطرات دوران تحصیل این دوره را مرور نمود. علاوه برآن در این مراسم ضمن نمایش بخشی ازتولیدات انیمیشن گروه دانشجویان ورودی ۹۱ ، قطعاتی از موسیقی های  ماندگار انیمیشن، به همت گروه توانمندی از دانشجویان دانشکده موسیقی دانشگاه هنر به اجرا در آمد.

در بخش بعدی برنامه ها دو نفر از دانشجویان انیمیشن ورودی ۹۱  به نمایندگی از سایر دانشجویان ضمن بیان خاطراتی از دوران تحصیل، از زحمات مسئولین دانشکده، مدیر و اساتید گروه انیمیشن  با اهدای شاخه گل و هدیه تقدیر نمودند. این جشن با اهدای گواهی پایان تحصیل به دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر و ریاست دانشکده سینما تئاتر و گرفتن عکس های یادگاری در ساعت ۲۰  پایان پذیرفت.