موفقیت دانشجوی دانشگاه هنر در کسب جایزه بین المللی شیکاگو

۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۷ کد : ۵۵۷ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳۶
موفقیت دانشجوی دانشگاه هنر در کسب جایزه بین المللی شیکاگو

 

پل عابر پیاده حقانی (واقع در اراضی عباس آباد تهران) که توسط سمانه قاسمپور و امیر قاسمپور در سال گذشته طراحی شده است، موفق به دریافت جایزه معماری بین الملی شیکاگو ۲۰۱۶ گردید، این طرح به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال اجرایی شدن می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از معمار نیوز، جایزه معماری بین الملی شیکاگو (international Architecture award Chicago) سالانه توسط موزه معماری و طراحی شیکاگو (Chicago athenaeum – museum of architecture and design) با همکاری مرکز اروپایی معماری، هنر، طراحی و مطالعات شهری (European Centre of architecture design art and urban studies) در ایتالیا برگزار می گردد.
 
جایزه معماری بین‌المللی شیکاگو هرساله با هدف شناسایی آثار معماری برخوردار از استانداردهای بالای طراحی به ساختمان های ساخته شده یا طرح های ساخته نشده با موضوعات برج ها، ساختمانهای تجاری، ساختمان های مسکونی، طرح های شهری، ساختمان های مذهبی و صنعتی و … که از سراسر دنیا در این رقابت شرکت می کنند اهدا می گردد.
 
international Architecture award Chicago 2016 که دسامبر ۲۰۱۵ فراخوان گردید، صدها پروژه از ۴۳ کشور جهان در این رقابت شرکت نموده و ۳۷۰ پروژه به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت ۱۳۲ پروژه در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۱۶ توسط هیئت داوران برنده اعلام شدند.
 
آخرین پروژه های شرکت های معتبر بین الملی جهان از جمله:
Adrian Smith Gordon Gill
Zaha Hadid Architects
Skidmore
Owings & Merrill LLP
Kohn Pedersen Fox
Foster Partners
Møller Architects
Morphosis Architects
Toyo Ito & Associates
Richard Meier and Partners Pininfarina
Carlos Zapata Studio
در میان برندگان نهایی این رقابت بوده اند.