مراسم اهدای جوایز مسابقات ورزشی جام رمضان برگزار شد

۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۳ کد : ۵۶۱ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۹۶
مراسم اهدای جوایز مسابقات ورزشی جام رمضان برگزار شد

 

مراسم اهدای جوایز مسابقات ورزشی جام ماه مبارک رمضان عصر روز سه شنبه ۲۹ تیرماه در سالن ورزشی مجموعه باغ ملی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی در این مراسم با حضور دکتر کوکبی رئیس دفتر ریاست، آقای مرزبان مدیر اداری و آقای حسینی مسئول اداره رفاه دانشگاه، لوح تقدیر و جوایزی در رشته های ورزشی ذیل به مقام آورندگان اهدا شد:
 
در رشته تیراندازی خانم ها منصوره زمانی، نیلوفر توکلی و بهجت غفاری به ترتیب مقام اول، دوم و سوم و آقایان فرهاد معماری، دکتر سیدبهشید حسینی و حمید رمضانخواه به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب نمودند.
 
در رشته دارت خانم ها سمیه جام شهریاری، منصوره داداشی و بهجت غفاری به ترتیب مقام اول، دوم و سوم و آقایان علی موید، دکتر سیدبهشید حسینی و رامین فناییان به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب نمودند.
 
در رشته تنیس روی میز آقایان علی ابراهیمی، ولی الله سابقی و یاسین نوری به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب نمودند.
 
در رشته فوتبال دستی آقایان معصوم وکیلی و احد نوری مقام نخست، علیرضا نجف زاده و حمیدرضا علی غنی مقام دوم و علیرضا سلیمانی و محمدرضا افتخاری مقام سوم را کسب نمودند.
 
دررشته فوتبال سه نفره تیم بایرن مونیخ(علی سلیمانی، محمدرضا افتخاری و محمد حائری) مقام نخست، تیم وحدت(رامین فناییان، فردوس خرسندی و ناصر فتحی) مقام دوم و تیم ستارگان(ولی الله سابقی، علی ابراهیمی و مجید جوکار) مقام سوم این مسابقات را کسب نمودند.
 
 به همه این عزیزان تبریک می گوییم و برای همه ورزشکاران و ورزش دوستان آرزوی سلامتی داریم.