دیدار دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه هنر

۰۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۴ کد : ۵۶۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۹۲
دیدار دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه هنر

 

روز دوشنبه مورخ ۴ مرداد ماه ، دانشگاه هنر میزبان دو تن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و هیات همراه بود .
در این دیدار سرکار خانم سعیدی نماینده محترم مردم تهران در مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و سرکار خانم سیاوشی نماینده محترم مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به همراه سرکار خانم دکتر صادق نیا و سرکار خانم گرائیلی مشاورین محترم نمایندگان ، حضور داشتند .
در این دیدار دکتر اکرمی ریاست دانشگاه ضمن خوش آمد گویی ، با بیان قدمت و تاریخ تشکیل دانشگاه هنر به معرفی این مکان و اهم اقدامات انجام شده در سالیان گذشته پرداختند .
ایشان با تاکید بر اهمیت روز افزون هنر و رشته های هنری و گرایش زیاد جوانان به ورود به عرصه های هنری از اهمیت پشتیبانی مجلس شورای اسلامی از دانشگاه هنر و رشته های هنری سخن گفتند .
در ادامه سرکار خانم سعیدی نماینده محترم مردم تهران نیز با مهم برشمردن نقش دانشگاه هنر در روند آموزشی هنر در کشور ، ضمن ابراز خوشنودی از حضور در دانشگاه هنر ، به اهمیت حضور هنر در بحث آموزش پرداختند .
همچنین سرکار خانم سیاوشی دیگر نماینده محترم مجلس نیز به اهمیت حضور دانشگاهیان هنر در سیاست گذاریهای کلان و موارد مرتبط با کمیسیون فرهنگی مجلس و لزوم حمایت نهاد های مختلف از روند بازسازی دانشگاه هنراشاره کردند .
د این دیدار همچنین اهالی دانشگاه هنرحاضر در جلسه هر یک به بیان دیدگاههای خود در مورد مباحث مختلف فرهنگی و هنری و آموزشی کشور و موارد مربوط به دانشگاه هنر و تبادل نظر پرداختند .
در پایان این دیدار ، حاضرین به بازدید از محوطه پردیس باغ ملی دانشگاه رفته و از نزدیک با روند بازسازی در دانشگاه هنر و اقدامات در حال انجام و اقدامات لازم دیگر آشنا گردیدند .
نمایندگان محترم مردم تهران، با ابراز شگفتی از حجم اقدامات لازم جهت بهبود فضای فیزیکی دانشگاه هنر در مرکز تاریخی شهر تهران ، بر لزوم حمایت همه جانبه نهاد های مرتبط در روند بازسازی و گسترش دانشگاه هنر تاکید کردند .
 
در این دیدار همچنین ،حجت الاسلام دوست پرور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، خانم دکتر حبیبی سرپرست معاونت پشتیبانی و معاون دانشجویی دانشگاه ، خانم دکتر پرتوی معاون پژوهشی ،  دکتر هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ، دکتر برک پور معاون آموزشی ، دکتر حقیقت نائینی مدیر دفتر طرح وبرنامه ، خانم دکتر کوکبی مدیر دفتر ریاست ، آقای سفلائی مدیر روابط عمومی و خانم مهندس زارع مدیر دفتر فنی دانشگاه حضور داشتند .