دکتر سعید کشن فلاح، استاد پیشکسوت تأتر، دار فانی را وداع گفت

۲۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۷ کد : ۶۴۰ رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۶۱
دکتر سعید کشن فلاح، استاد پیشکسوت تأتر، دار فانی را وداع گفت

 

 
دکتر سعید کشن فلاح عضو هیات علمی گروه تاتر دانشگاه هنر و از هنرمندان و اساتید با سابقه تئاتر ایران و ریاست سابق دانشگاه هنر در تاریخ ۲۴ مهرماه در شهر همدان دار فانی را وداع گفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر، دکتر سعید کشن فلاح که از جمله اساتید و هنرمندان با سابقه تئاتر ایران بود و در دوره ای ریاست دانشگاه هنر را نیز بر عهده داشت ، پس از مبارزه چندین ساله با بیماری دیابت، ساعاتی پیش در بیمارستانی در شهر همدان چشم از جهان فروبست.
 
بر طبق این گزارش استاد کشن فلاح به همراه خانواده خود از شهر کرمانشاه به سمت تهران در سفر بود که در مسیر بازگشت به دلیل وخامت وضعیت جسمانی در بیمارستانی در شهر همدان بستری شد و متأسفانه  عصر امروز دار فانی را وداع گفت.
 
روابط عمومی دانشگاه هنر درگذشت این عضو هیات علمی دانشگاه و هنرمند با سابقه تئاتر را به خانواده آن مرحوم و خانواده ی دانشگاه هنر و جامعه تئاتر و هنر ایران تسلیت می گوید.
 
روحش شاد و یادش گرامی باد.
 
 
یادآوری می شود مراسم ختم آن مرحوم روز سه شنبه ۹۵/۷/۲۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در محل مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد.
 
همچنین روابط عمومی دانشگاه هنر در نظر دارد مراسم یادبودی برای ادای احترام به مقام علمی و معنوی استاد کشن فلاح روز چهار شنبه  ۹۵/۷/۲۸ ساعت ۱۵ در محل تالار فارابی دانشگاه هنر واقع در- چهار راه ولی عصر(عج)، روبروی خیابان بزرگمهر، مجموعه پردیس ولیعصر دانشگاه هنر- برگزار نماید.