مراسم رو نمایی از تازه ترین کتاب انتشارات دانشگاه هنر در دومین نمایشگاه تخصی کتابهای هنر

۲۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۵ کد : ۷۰۳ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۶۲
مراسم رو نمایی از تازه ترین کتاب انتشارات دانشگاه هنر در دومین نمایشگاه تخصی کتابهای هنر

 

 
 
دومین نمایشگاه تخصی کتابهای هنر با عنوان " کتاب هنر" از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ آبان ۹۵ در موسسه صبا واقع در فرهنگستان هنر برگزار می شود.
 
این نمایشگاه از ساعت ۱۰صبح تا ۱۹ پذیرای عموم و علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر می باشد. 
 
 
در این نمایشگاه ۵ ناشر تخصصی هنر، با ارایه بیش از ۱۲۰۰۰ عنوان کتاب شرکت دارند که ۵۰۰۰ عنوان لاتین و ۷۰۰۰ عنوان کتاب به زبان فارسی می باشد. نقطه عطف این نمایشگاه، تخفیف ویژه ۴۵% به دانشجویان و اساتید هنر است که با ارایه کارت دانشجویی یا پرسنلی در صندوق مرکزی نمایشگاه قابل ارایه است.
 
این نمایشگاه با همکاری اداره انتشارات دانشگاه هنر و خانه کتاب و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و همچنین موسسه فرهنگی و هنری صبا و معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر برگزار شده است. و از همه ناشران و عزیزان شرکت کننده در این رویداد فرهنگی جای تقدیر و تشکر دارد.
 
یکی از برنامه های ویژه نمایشگاه، نشست تخصصی اقتصاد نشریه که از تاریخ دوشنبه ۲۴ آبان در سالن کنفرانس  فرهنگستان هنر  از ساعت ۱۵ تا ۱۸عصر برگزار می شود. از تمامی علاقمندان، اندیشمندان، دانشجویان و اساتید محترم دعوت می شود  در این نمایشگاه و نشست تخصصی حضور بهم رسانند.
 
شایان ذکر است که رونمایی از جدید ترین کتاب انتشارات دانشگاه هنر، ترجمه خانم دکتر مریم طباطباییان (عضو هیأت علمی دانشگاه هنر) با عنوان طراحی فضاها و مکان های سالم در تالار آیینه فرهنگستان هنر ساعت ۱۵ عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ٩٥ برگزار خواهد شد.