کارگاه آموزشی نحوه جستجوی مقالات و کتاب های الکترونیکی در پایگاه اطلاعاتی EBSCO

۰۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۶ کد : ۷۷۹
تعداد بازدید:۱۰۳۲

 

با کمال مسرت به اطلاع اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان گرامی دانشگاه هنر می رساند همانند سال های گذشته و چند ماه اخیر، در تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر شما بزرگواران با پایگاه اطلاعاتی ارزشمند EBSCO هستیم. از اینرو برای سومین مرتبه "کارگاه آموزشی آشنایی و نحوه جستجو مقالات و کتاب های الکترونیکی در پایگاه اطلاعاتی EBSCO" در روزهای سه شنبه، ۹۵/۱۰/۲۸ و دوشنبه ۹۵/۱۲/۱۶ از ساعت ۱۲ (حدوداً به مدت ۱ ساعت)  به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار خواهد شد. ضروری است متقاضیان قبل از شرکت در کلاس مذکور از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند: 

 
شایان ذکر است پس از کلیک برروی لینک فوق، می بایست  نام، نام خانوادگی، نام دانشگاه، رشته، مقطع، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، نام دیتا بیس مورد اشتراک دانشگاه هنر(Art Source) و تاریخی که مربوط به دیتا بیس  مذکور است و مایل به شرکت در کارگاه هستید را وارد نمائید. (راهنمای تصویری نحوه ثبت نام را می توانید در انتهای این خبر دانلود نمائید). لازم به ذکر است در قسمت course، نام دیتا بیس مورد اشتراک دانشگاه، Art Source و در قسمت session، تاریخ یا تاریخ های مورد نظر برای شرکت در کارگاه را وارد فرمائید. 
 
همانند سابق شرکت در این کلاس ها رایگان است و پس از انجام ثبت نام در تاریخ های ذیل برای ورود به کلاس از لینک زیر استفاده نمائید:
 
 
ضمناً خاطر نشان می شود برای صحت برگزاری کلاس های آنلاین مورد اشاره، مجهز بودن سیستم کامپیوتر شرکت کنندگان به آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر، دستگاه گوشی هدست (حتی المقدور مجهز به میکروفون) و اینترنتی با سرعت kbps ۱۲۸  کفایت نموده و نیازی به امکانات دیگری وجود نخواهد داشت. 
 
 
                           دوره دوم کلاس های آموزش آنلاین
پایگاه جلسه اول جلسه دوم
(Art Source (EBSCO ۹۵/۱۰/۲۸ ۹۵/۱۲/۱۶
 
 
 
 
 
مدیریت کتابخانه و مرکز اسناد