کارگاه دانشجویی ساخت تندیس هنرمندان معاصر در پردیس باغ ملی برگزار شد

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۷ کد : ۸۸۳ رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۴۵
کارگاه دانشجویی ساخت تندیس هنرمندان معاصر در پردیس باغ ملی برگزار شد

 

مراسم پایانی کارگاه دانشجویی ساخت تندیس هنرمندان معاصر
 
مراسم پایانی کارگاه دانشجویی ساخت تندیس هنرمندان معاصر ایران ظهر روز یکشنبه، هشتم اسفند جاری در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار شد. در این مراسم دکتر اکرمی رئیس دانشگاه، سیدمجتبی موسوی معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران، استاد گلناری مدیر گروه مجسمه سازی دانشگاه و جمعی از هنرمندان و دانشجویان رشته مجسمه سازی دانشگاه حضور داشتند. 
سیدمجتبی موسوی معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران در این مراسم، کیفیت آثار را فراتر از پیش بینی های اولیه عنوان کرد و گفت: این موضوع پتانسیل و ظرفیت بالای بخش دانشجویی برای سرمایه گذاری بیشتر را نشان می دهد. ایشان که خود در سالیان گذشته در رشته مجسمه سازی دانشگاه تهران تحصیل کرده اند، شرایط فعلی و فضای کنونی فعالیت برای دانشحویان مجسمه سازی را مناسب توصیف کرده، افزودند: در حال حاضر هم به لحاظ شرح دروس و هم امکان فعالیت، شرایط از گذشته بهتر شده است و محدودیتهایی که به اشتباه در گذشته نسبت به رشته مجسمه سازی مطرح بود، از بین رفته است. امیدوارم از این فرصتی که در اختیار دارید به خوبی استفاده کنید زیرا امروز برای شما بازار کار بهتری وجود دارد و چشم انداز روشنتری از آینده هنری خود دارید.
دکتر اکرمی رئیس دانشگاه نیز ضمن ابراز خوشحالی از این که این روزها دانشجویان در همه زمینه ها فعال هستند، گفت: جای خوشحالی دارد که شما در همه زمینه ها هنر خودتان را نشان می دهید. شما با همت و پشتکار خودتان مایه افتخار خانواده، دانشگاه و کشور هستید.امیدوارم که با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران این آثار ارزنده شما در معرض دید قرار گیرد و اثر گذاری بهتری در جلوه های شهری شهر تهران داشته باشد. برایتان آرزوی موفقیت دارم.
همچنین استاد گلناری مدیر گروه مجسمه سازی، هدف این کارگاه محیطی را ایجاد شور و اشتیاق و طراوت علمی در میان برنامه های رسمی درسی دانشگاه عنوان کرد و افزود: با این کارگاه درب دانشگاه به مدت یک هفته به بهانه ساخت سردیس مشاهیر کشورمان بر روی علاقه مندان باز بود و توانستیم بخشی از توان دانشجویان دانشگاه را عرضه کنیم. امیدواریم از این پس با جدیت دانشجویان و حمایتهای دانشگاه این گونه برنامه ها بیشتر تداوم یابد. 
در ادامه، ضمن سپاس ویژه از محسن دهقانی دبیر انجمن علمی مجسمه سازی دانشگاه، دانشجویان منتخب این کارگاه و دستیاران آنها با اهدای لوح تقدیر، معرفی شدند. اسامی این دانشجویان در زیر می آید:
 مونا عباسی، سمیرا عبدی، الناز رضایی، محسن دهقانی زاده، سمن ناز اژدری، یوسف صادقی، تهمینه ایزدیاری، پونه رجب دوست، ماه دیس یزدخواستی، محمد رضا موسوی، بهار اکرامی، مسلم سالارمحمدی، زهرا دیاریان، سولماز اعلمی، ستایش اکبریان، سینا افشارپناه، صبا گفتاری، پریا تاجیک ، فاطیما علیزاده، مرتضی دستجردی، امیرحسین شواخ و ابراهیم پاپی راد.