انتصاب دکتر شهاب اسفندیاری، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر به سمت سرپرست دانشگاه صدا و سیما

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۱ کد : ۸۹۶ رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۷۰
انتصاب  دکتر شهاب اسفندیاری، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر به سمت سرپرست دانشگاه صدا و سیما

 

دکتر شهاب اسفندیاری سرپرست دانشگاه صدا و سیما شد.
رییس سازمان صدا و سیما در حکمی دکتر شهاب اسفندیاری، از اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر را به سمت «سرپرست دانشگاه صداوسیما» منصوب کرد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی‌عسکری در این حکم ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات دکتر اردشیر زابلی‌زاده در دوران تصدی حکم سرپرستی دانشگاه صداوسیما، دکتر اسفندیاری را به این سمت منصوب کرد.
 
 
 
 
متن حکم به شرح زیر است:
 
«برادر گرامی جناب آقای دکتر شهاب اسفندیاری، نظر به مراتب‌ دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابـعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه صداوسیما» منصوب می‌شوید.
 
تربیت سرمایه انسانی متعهد، متخصص و آشنا با دانش و حرفه روز از مهم‌ترین نیازهای سازمان صداوسیماست. حفظ مزیت‌های رقابتی رسانه ملی بر این اساس در شرایط حال و آینده و مصاف سهمگین‌ در رقابت‌های رسانه‌ای و نیز جنگ رسانه‌ای دشمن در گرو تحقق این ماموریت خطیر دانشگاه صداوسیما می‌باشد.
 
با توجه به محیط سیال و پویای حوزه رسانه‌های صوتی و تصویری در دنیای امروز ارتقای سطح علمی، هنری و پژوهشی دانشگاه در تراز جهانی؛ تحول در موضوعات و برنامه‌های درسی شیوه‌های نوین تدریس و یادگیری؛ به‌کارگیری آخرین فنون مربوط به آموزش در بخش‌های خبر، فیلم، سریال، مستند و همه قالب‌های رادیویی و تلویزیونی و نیز بخش‌های فنی و مهندسی رسانه، تربیت افسران بصیر و کارآمد در جنگ نرم رسانه‌ای، ایجاد سازوکار موثر در زمینه جذب برترین استعدادها در میان دانشجویان مومن انقلابی و خلاق و تربیت برترین‌ها در تراز جهانی بین دانش‌آموختگان دانشگاه، جذب و تکمیل هیئت علمی متعهد دانشمند و اثرگذار ایجاد محیط ایمانی و معنوی مناسب به منظور رشد فکری و معنوی دانشجویان، توجه دقیق به نیازهای علمی تخصصی و حرفه‌ای بخش‌های راهبردی سازمان و برخورداری از طرح جامع کمی و کیفی تربیت دانشجو برای بازه‌های زمانی پنج ساله، همکاری نزدیک با مرکز سرمایه انسانی در جهت برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان شاغل سازمان و همچنین تعامل فعال و سازنده با معاونت‌ها به ویژه حوزه‌های برنامه‌ساز با هدف تربیت دانشجویان متناسب با نیازهای حال و آینده رسانه ملی از جمله وظایف مهم شماست.
 
لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند برادر گرامی جناب آقای دکتر اردشیر زابلی‌زاده در دوران تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر نمایم. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.
 
علی‌عسکری - رئیس هیأت امناء و رئیس سازمان صداوسیما»
 
 

( ۱ )