مهلت ارسال آثار به جشنواره نهال ۱۴ تا یکم اردیبهشت تمدید شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۲ کد : ۹۲۴ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳۰
مهلت ارسال آثار به جشنواره نهال ۱۴ تا یکم اردیبهشت تمدید شد

 

مهلت ارسال آثار جشنواره ی دانشجویی « نهال » به مدت یک هفته تا تاریخ ١ اردیبهشت ٩٦ تمدید می شود
 
« نهال » از درخواست های مکرر جهت تمدید ارسال آثار استقبال می کند
 
 
امسال هم این جشنواره به لحاظ کمی و کیفی از سطح بی سابقه ای برخوردار است. تجربه گرایی و سینمای تجربی، رویکرد چهاردهمین دوره ی جشنواره ی دانشجویی « نهال » است.
 
جشنواره نهال در دو بخش فیلم کوتاه شامل موضوعات مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن و فیلم های سال اولی‌، و بخش عکس و پوستر فیلم برگزار خواهد شد.
این دومین سالی است که این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود و میزبان فیلم های دانشجویان، از دانشگاه های معتبر جهانی است.
 
هدف این جشنواره، فراهم آوردن زمینه‌ای برای نمایش توانمندی‌های دانشجویان، ارتباط دانشجویان با بدنه ی سینما و ایجاد فضایی سالم جهت رقابت میان آثار آن‌هاست. 
کارگاه های آموزشی این دوره پیش از برگزاری جشنواره خواهند بود. چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه « نهال » به دبیری خاتون حیدری فاروقی با حضور داوران سرشناس عرصه سینما در خرداد ماه سال ١٣٩٦ برگزار خواهد شد.
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر، آشنایی با قوانین و ثبت نام در جشنواره، به سایت Nahalfestival.ir مراجعه فرمایید.
 
فیلم‌سازان جوان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در چهارراه ولیعصر، خیابان بالاور، پلاک ٢، ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه هنر، طبقه ی پنجم، دبیرخانه جشنواره ی نهال ارسال کنند. دور هم جمع خواهیم و به تماشای آخرین تجربه ها خواهیم نشست.
 
دبیرخانه ی چهاردهمین دوره ی «نهال»