نخستین تریبون آزاد دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر برگزار شد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۸ کد : ۱۰۰۰ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳۸
نخستین تریبون آزاد دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر برگزار شد

 

نخستین تریبون آزاد دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر روز بیستم اردیبهشت ماه سال جاری راس ساعت ۱۲:۳۰ با استقبال جمع کثیر و چشمگیری از دانشجویان حاضر در دانشکده کاربردی آغاز شد. ابتدا حاضرین به سخنان یکی از دانشجویانی که معتقد به تحریم انتخابات بود گوش سپردند و در ادامه دانشجویان مخالف و موافق به پشت تریبون آمده و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که گاه با تشویق و گاه با اعتراض برخی دانشجویان مواجه می‌شدند.

در میان این صحبتها پیشرفت کشور در فضای بین المللی ، ورود هواپیماها به کشور و جلوگیری از کشتار دسته جمعی مسافرین هواپیماها، شرکت در سرنوشت و آینده کوتاه مدت و بلندمدت کشور از دلایل مشترک بحساب می آمدند.
 
در این تریبون یک دانشجو معتقد بود که در ایران صحبت از دموکراسی نباید باشد چرا که ما هنوز معنی آن را نمیفهمیم، و در ادامه دانشجوی دیگری در پاسخ به این ادعا خاطرنشان کرد: دموکراسی را ما بوجود می آوریم و وظیفه ی نگه داری آن هم بعهده ما است.
 
در این تریبون بودند اشخاصی که در دفاع از کاندیدای ریاست جمهوری خود صحبتهایی کردند، عده ای دولت یازدهم را به دولتهای نهم و دهم نسبت دادند و عده ای در جواب از بهبود وضعیت جامعه در دوره دولت یازدهم صحبت کردند.
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر از تمامی سخنرانان و حاضرین در این جلسه تقدیر و تشکر می‌نماید.