برگزیدگان دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اعلام شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۴۲ کد : ۱۰۰۴ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۱۵
برگزیدگان  دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اعلام شد

 

برگزیدگان بخش‌های مختلف کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بدین شرح است:
 
برگزیدگان بخش نگارگری:
سمانه جمشیدی نیا در رشته تذهیب، نیاز دانشکده کاشانی در رشته تشعیر، مهدی سیدی در رشته نقاشی ایرانی و مهسا کوهستانی اردستانی در رشته گل و مرغ رتبه اول را به دست آوردند. میلاد رفیعی در رشته تذهیب و مونا کاظمی در رشته گل و مرغ رتبه دوم را به دست آوردند. همچنین سمانه شانه ساز در رشته تذهیب شایسته تقدیر شناخته شد.
 
برگزیدگان بخش صنایع دستی:
فرشته ساعدی در رشته چوب، داوود جعفری قلعه شوری در رشته فلز و مریم مردانی در رشته سفال رتبه اول و مهدی نامور در رشته چوب رتبه دوم را به دست آورند. حسین داوودی در رشته چوب، نرگس متولد بخشایش در رشته سفال و سیده فرشته حسینی در رشته سفال شایسته تقدیر شناخته شدند. 
 
برگزیدگان بخش نقاشی:
رضا شعبانی رتبه اول و یکتا ترکی رتبه دوم را در این رشته به دست آوردند و علیرضا پرهیزکاری شایسته تقدیر در رشته نقاشی شناخته شد. 
 
برگزیدگان بخش مجسمه:
نرگس متولد بخشایش در بخش مجسمه رتبه اول را به دست آورد.
 
برگزیدگان بخش عکس:
جاوید تفضلی رتبه اول، امیرمهدی نجفلو شهپر رتبه دوم و میثم امانی رتبه سوم را در بخش عکس به دست آوردند. رضا فلاحی مطلق و مرتضی امین الرعایایی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند. 
 
برگزیدگان بخش پوستر:
عاطفه عامری رتبه اول، مریم معماری رتبه دوم و نصیر بشیری رتبه سوم را در این رشته به دست آوردند. 
 
برگزیدگان بخش فیلم کوتاه :
جایزه بهترین فیلم در بخش فیلم کوتاه را جمیل عامل صادقی، مهدی یوسفعلی، حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری به دست آوردند. در این بخش فرید سجادی حسینی و یوسف یزدانی به عنوان بازیگران برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
برگزیدگان بخش خوشنویسی:
هادی هنردوست رتبه اول و مریم ولیزاده رتبه دوم را در رشته خوشنویسی به دست آوردند. سیده مرجان لنگرودی و ستار ولی نژاد شایسته تقدیر در رشته خوشنویسی شناخته شدند. 
 
برگزیدگان بخش نمایشنامه:
مرتضی اسدی مرام رتبه اول را در بخش نمایشنامه به دست آورد. همچنین مهدی صالحیار و رضا کاوندی در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند. 
 
برگزیدگان بخش مطالعات هنر:
تهمینه شیران و حسن یزدان پناه رتبه اول را در بخش مقالات پژوهشی به دست آورد و فرشته ساعدی در این بخش مورد تقدیر قرار گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

( ۱ )