پیام وزیر علوم به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۶ کد : ۱۰۲۴ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۸۴
پیام وزیر علوم به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

 

 پیام وزیر به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تشکر و قدردانی از فرهیختگان و دانشگاهیان

 

متن پیام تقدیر وتشکر دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات وفناوری خطاب به دانشگاهیان کشور به شرح زیر است: 

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
استادان فرهیخته 
 
دانشجویان عزیز
 
و همکاران گرامی 
 
خداوند بزرگ و بخشنده بخشایشگر را صمیمانه و خاضعانه سپاس می گوییم که به مدد دستاوردهای شکوهمند نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت مردم سالاری دینی در کشور ، هر روز شاهد خلق صحنه های بسیار مهم و اساسی فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی در ایران عزیزمان هستیم.
میدان حضور و خلق حماسه بی نظیر دوازدهمین  دوره انتخاب ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات اعضای شورا های شهر و روستا یکی از بهترین برگ های افتخار و مباهات ملی ماست  که در آخرین روزهای اردیبهشت رقم خورد و باعث تعالی و عظمت ایران در عرصه های داخلی  و بین المللی گردید.
 
بی گمان حضور موثر و هوشمندانه دانشگاهیان کشور، ایفای نقش بسیار مهم و روشنگرانه در ایجاد نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی _ سیاسی  و تبیین مواضع اصولی برای مردم شریف  جای تقدیر و امتنان فراوان دارد. این حضور و همراهی متعهدانه و آگاهی بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهی و استادان فرزانه و همچنین امید به آینده  جوانان خویش نشان دارد. مردم هوشمند و خردورز ایران اسلامی  در این انتخابات اقتدار ملی و عزت  بین المللی جمهوری  اسلامی ایران عزیز را با تدبیر و امید به درخشش کشور در حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تضمین کردند.
 
این باور قلبی ماست که انتخابات در ایران نشانه عینی  و عملی مردم سالاری دینی است  و شرکت در این صحنه های غرور آفرین، حق تعیین سرنوشت امروز خود و نسل های آینده از  طریق رای دادن و انتخابی آگاهانه در عمل  به استیفای حقوق شهروندی، شرکت  فعال در  انتخابات عمل به منویات مقام معظم رهبری هست که بارها و بارها بر حضور حداکثری مردم  همیشه در صحنه ایران تاکید فرموده اند و انتخاب عالی ترین  مقام اجرایی کشور با پشتوانه ملت، سبب تقویت برنامه های دولت تدبیر و امید خواهد شد.
 
اینجانب با سپاسگزاری از پیشگاه پروردگار حکیم و مهربان، لازم می دانم ضمن تبریک این حضور و حماسه ملی به مردم شریف ایران، از شما نخبگان و فرهیختگان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم دولت پرتلاش و رییس محترم جمهوری با بهره مندی از دانش و توان  علمی و عملی دانشگاهیان، زمینه تحقق خدمت رسانی برخاسته از علم و اندیشه، عقلانیت و برنامه‌ریزی را فراهم نماید.
 
 
محمد فرهادی
 
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶