آیین اختتام جشن خیال؛ دورهمی کارمندان و کارشناسان هنرمند دانشگاه برگزار شد

۰۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۲۶ کد : ۱۰۴۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۰۶
آیین اختتام جشن خیال؛  دورهمی کارمندان و کارشناسان هنرمند دانشگاه برگزار شد

 

 تقدیر از کارمندان و کارشناسان هنرمند دانشگاه هنر 
 برپایی نمایشگاه آثار هنری کارمندان و کارشناسان دانشگاه هنر 
 
به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی این آیین روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۹۶ با حضور دکترغلامرضا اکرمی، رئیس دانشگاه هنر، حجت الاسلام والمسلمین دوست پرور؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه هنر، دکترمحمود ارژمند؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر سید محسن هاشمی؛ عضو هیأت علمی دانشکده سینما و تأتر و معاون اسبق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر اسماعیل شفیعی؛ رئیس دانشکده سینما و تئاتر، فهیمه میرزاحسین؛ مدیر فرهنگی و اجتماعی و شهرام زرگر؛ مدیر تشکل های علمی و فرهنگی و دیگر مسئولان و همکاران دانشگاه در نگارخانه هنر برگزار شد.
 
دکتر غلامرضا اکرمی، رئیس دانشگاه هنر ضمن ابراز خوشحالی از ایده برگزاری چنین جشنواره ای گفت: در دانشگاه هنر کارمندان بسیار با استعداد، خوش فکر و مسئولیت‌پذیر داریم و خوشبختانه تمام جشنواره‌هایی که تاکنون در معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شده منحصر بفرد بوده است. امیدوارم این جشنواره در سال های آتی با حضور گسترده تری ازکارمندان دانشگاه برگزار شود. 
 
وی گفت: شناسایی نقاط قوت کارمندان دانشگاه هنر در زمینه های هنری بسیار ارزشمند و مفید بوده و تقویت این نقاط می‌تواند بر آینده شغلی و فرهنگی آنها نیز تاثیر بگذارد.
 
اکرمی افزود: ما پتانسیل های بالقوه و ارزشمند بسیاری در دانشگاه داریم که با اجرای طرح های این چنینی بیش از پیش مشخص می شود که حتی کارمندان دانشگاه هنر نیز دارای توانمندی های فرهنگی و هنری فراوانی هستند. 
 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام دوست پرور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه هنر ضمن ذکر یادی از شهدای سوم خرداد ۱۳۶۱ گفت: تجلی آفرینش در دست هنرمندان است و آفرینش یکی از جلوه های شگفت انگیز بشری است. آفرینش یک اثر هنری آنقدر شگفت انگیز است که روی مخاطب اثر متفاوتی می گذارد. اگر نگاه عمیقی به آثار هنری داشته باشید حتما شگفت زده می شوید که آدمیان نیز می توانند خلقت شگفت انگیزی داشته باشند. نماینده ولایت فقیه در دانشگاه هنر ادامه داد: بنابراین در این که هنرمند دستی در دست خدا دارد، امتیاز برتری است که هرکسی ندارد.
 
خانم میرزاحسین؛ مدیر فرهنگی و اجتماعی و مسئول برگزاری مراسم نیز در ادامه با بیان دلنشین خود از چگونگی پیوستن خود به مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت: بسیار خرسندم که زمینه ای فراهم شد تا به انجام فعالیت های فرهنگی که یکی از علقه های شخصی ام هست بپردازم و تمام توان خود را برای به پیش بردن بخش کوچکی از اهداف فرهنگی دانشگاه به کار خواهم بست. 
 
همچنین در ادامه مراسم دکتراسماعیل شفیعی؛ رئیس دانشکده سینما و تئاتر در راستای پخش نماهنگ خاطره ساز آزادسازی خرمشهر «ممد نبودی ببینی...» و ضمن یادآوری خاطرات دفاع مقدس گفت: خوشحال هستم که فرصتی پیش آمد تا در جمعی باشم که یادی از آن روزها و دوستان عزیزم که به شهادت رسیدند، شود. این نماهنگ در زمانی که اینجانب مسئولتی در ستاد تبلیغات جبهه و جنگ داشتم سفارش شد که سازندة آن عزیزا... حمیدنژاد و خوانندة آن مسعود کرامتی است که همه به خطا خواننده را کویتی پور می دانند. 
 
لازم به ذکر است مجری این آیین، استاد شهرام زرگر؛ عضو هیأت علمی دانشکده سینما و تئاتر و مدیر تشکل های علمی و فرهنگی بود که ایشان نیز در حین اجرا از زحمات تمامی دست اندرکاران چنین جشن باشکوه و ایده برگزاری چنین طرح هایی تشکر کردند. 
 
در پایان مراسم مسئولان دانشگاه با اهدای هدایا و لوح تقدیر از کارمندان هنرمند دانشگاه تقدیر کرده و با همراهی میهمانان از نمایشگاه آثار بازدید به عمل آوردند. اسامی کارمندان هنرمند شرکت کننده در جشن و نمایشگاه به شرح زیر می باشد:
 
 فرهاد اکرامی نسب، مهدی نوشاد، رحمت الله احدی، فاطمه قزللو، پروانه کولیوند، ولی الله سابقی ساروئی، علی مؤید، مسعود عقلمندی، دنیاسادات رجب خیــلی، سیدرضا خلیــلی، فرهاد معماری، طیبه تطهیـری مقدم، سید حسین التجاء، علی اصغر ابراهیمی نیکو، محمود آقائی، زهرا نسیمی خامنه، لیلا عبادی و حسین کاظمی.