ثبت نام بلیط نیم بها فیلم «درمیان ستارگان»

۰۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۴ کد : ۱۱
تعداد بازدید:۱۲۳۷
ثبت نام بلیط نیم بها فیلم «درمیان ستارگان»

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی

ثبت نام و هماهنگی جهت دریافت بلیط نیم بهاء
 
برای تماشای فیلم مهیج و زیبای Interstellar
 
معاونت فرهنگی و اجتماعی قصد دارد تعدادی از بلیط های نمایش فیلم مهیج «در میان ستارگان»، را به صورت نیم بها در اختیار دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه قرار دهد. لازم بذکر است سانس اختصاصی در نظر گرفته شده برای تماشای این فیلم به صورت نیم بها در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۴ (به مناسبت فرارسیدن هفته خوابگاه ها)  ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن سینما تک پردیس سینمایی کوروش می¬باشد، لذا ازعلاقمندان دعوت می¬شود با توجه به محدودیت زمانی، نسبت به ثبت نام و هماهنگی تسریع فرمایند. 
 
لازم به ذکر است، فیلم بین ستاره ای یا در میان ستارگان (به انگلیسی: Interstellar) فیلمی حماسی علمی – تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. ماجرای این فیلم درباره فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله ای سفر می کنند تا سیاره ای قابل سکنی بیابند. فیلم نامه این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته است. کریستوفر به همراه لیندا ابست و اما توماس تهیه کنندگی فیلم را برعهده داشتند. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است. این فیلم در گیشه موفق بود و نظرات مثبت منتقدان را در پی داشت، آن ها بیشتر صحت علمی فیلم، موسیقی متن، جلوه های ویژه و بازی متیو مک کاناهی، ان هتوی و مکنزی فوی را تحسین کرده اند. در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار این فیلم نامزد دریافت ۴ جایزه بهترین جلوه های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی فیلم شد و از این بین موفق به دریافت جایزه بهترین جلوه های ویژه گردید. بین ستاره ای همچنین برنده چند جایزه دیگر برای جلوه های ویژه، فیلمبرداری و موسیقی فیلم شده است.
علاقمندان می توانند جهت هماهنگی و ثبت نام و دریافت بلیط نیم بهاء با شماره های ۶۶۹۵۱۶۸۸ و ۶۶۴۶۵۱۴۳- ۰۲۱  (سرکار خانم ساعدی) تماس حاصل فرمایند.