تفاهم نامه بین شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه هنر

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱ کد : ۱۱۳۵ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۷۶
تفاهم نامه بین شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه هنر


تفاهم نامه بین شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه هنر برای همکاری در زمینه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم در مصرف بهینه، مطمئن و مطلوب گاز به شکل هنری منعقد شد. این بزرگترین تفاهم بین شرکت ملی گاز با یک دانشگاه در کشور است. آقای عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز و معاون وزیر نفت ابراز خرسندی کردند که بتوان با طرح استراتژی های موثر برای دانشگاه هنر شرایط انتقال مفاهیم و فرهنگ سازی برای مردم ایران را فراهم نمود. توجه به دانشجویان و استفاده از این سرمایه عظیم را موقعیتی شایسته برای کشور دانستند.

دکتر اکرمی رییس دانشگاه هنر به معرفی توانمندی های ذاتی هنر و همچنین دانشگاه هنر پرداختند و اینکه هنر سالها در مهجوریت بوده است اگرچه هنر به تعالی می نگرد و هر موضوع که با هنر بیان شود بر دل می نشیند. ایشان جامعیت دانشگاه هنر در بین دانشگاههای هنری کشور را یکی از امتیازات و برجستیگی های این دانشگاه دانست که با حضور دانشجویان و استادان این ویژگی ها در خدمت طرح سیاست های کلان کشور قرار خواهد گرفت. امروز مردم به هنر توجه خاص دارند.

آقای عراقی در انتها ضمن تشکر از رییس دانشگاه هنر و هیئت همراه و مدیران عالی شرکت ملی گاز ایران ابراز خشنودی کردند که این تفاهم مهم موجبات برکات عظیم برای مردم ایران و نیز دانشجویان و جامعه دانشگاهی هنر داشته باشد. این تفاهم نامه در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۶ منعقد گردید.