پیام تبریک رییس دانشگاه هنر به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۰۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۰ کد : ۱۱۴۷ رویدادها
تعداد بازدید:۸۶۷
پیام تبریک رییس دانشگاه هنر به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

بنام خداوند بزرگ
در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم. جای بسی آسودگی است که دولت دوازدهم با حضور و اقتدار پر شور مردم، در آستانه بلوغ انقلاب، شکل گرفت. این دستاورد خجسته و میمون را مرهون خون شهدا، از جمله شهیدان دولت؛ رجایی و باهنر هستیم.
هفته بزرگداشت دولت را به ریاست جمهور محبوب ملت و دولت تدبیر و امید ایشان، شادباش عرض میکنم.
همچنین روز کارمند را به تمامی اعضای خانواده گرامی و محترم دانشگاه هنر، به ویژه کارمندان پر تلاش، دلسوز، فهمیده و باشرف دانشگاه، تبریک و تهنیت میگویم. برای یکایک شما عزیزان؛ سلامتی، عزت و توفیق بیشتر از خداوند سبحان آرزو دارم. امیدوارم ناسپاسی، بی حرمتی و شایعه پراکنی بعضی افراد ضعیف، بی ادب و بی محتوا را که گهگاه باعث آزردگی خاطر و آشوب ذهنی خانواده معزز دانشگاه می شوند و مایه وهن دانشگاه هستند، به بزرگی خود ببخشید و با صبر و درایت این آلودگی ها را از دامان دانشگاه بزدایید.
اگر امروز کشور ما در سایه امنیت و آرامش، در جهت اعتلای فرهنگ و پیشرفت علم و دانش گام های موفق و موثری را به سوی آینده بر می دارد، آنرا مرهون همدلی مردم با غیرت ایران با خدمتگزاران خود می باشد. مهمتر اینکه باید شکرگزار ایزد منان و پاسدار ارزشهای خون شهدا باشیم.
تدبیر و امید در دولت یازدهم افق ها و راه های تازه ای برای آینده فرزندان کشورمان به ارمغان آورده است. ادامه همان راه به لطف خدای متعال، به تولید و اشتغال خواهد انجامید. دولت خدمتگزار همه تلاش خود را به تدبیری معطوف کرده که امید از درون آن جوانه زده است. حال به لطف پروردگار، امید روییده از این تمهید، به تولید و اشتغال که دغدغه ی مقام معظم رهبری است، خواهد انجامید. انشاالله و تعالی.
شما همکاران عزیز که همواره و بی دریغ زحمات فراوان کشیده اید، در امر تحقق رهنمود رهبر فرهیخته انقلاب؛ یعنی تولید و اشتغال نیز می توانید نقش به سزایی ایفا کنید. باشد که دانشجویان و جوانان پرشور کشور، به ویژه دانشجویان هنر با رجاء مطمئن به آینده بنگرند و با تلاش و کسب علم و دانش و هنر، با ابداع واثق پا به عرصه حرفه و اجتماع بگذارند و دانشگاه هنر پایگاه آرزوهای محقق فرزندان رشید و خلاق ملت ایران باشد.
غلامرضا اکرمی
رییس دانشگاه هنر