کتابخانه پردیس باغ ملی دانشگاه هنر بازگشایی شد

۰۳ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۱ کد : ۱۱۹۹ رویدادها
تعداد بازدید:۳۹۲۴
کتابخانه پردیس باغ ملی دانشگاه هنر بازگشایی شد

کتابخانه پردیس باغ ملی دانشگاه هنر با حضور دکتر اکرمی رئیس دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، مسئولان کتابخانه و همکاران دانشگاه هنر بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر کتابخانه پردیس باغ ملی که در تابستان گذشته بازسازی و مرمت شده بود همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در روز دوشنبه سوم مهر جاری بازگشایی شد.

دکتر اکرمی رئیس دانشگاه هنر در مراسم بازگشایی کتابخانه ضمن تبریک به مناسبت بازسازی و مرمت کتابخانه از همت همکارانی که در این بازسازی تأثیرگذار بودن، تشکر کرد. ایشان با اشاره به اینکه مجموعه باغ ملی مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه است و می بایست کتابخانه ای بزرگ و مجهز داشته باشد، افزود: امیدواریم بقیه فضاهای بازسازی نشده در باغ ملی هر چه زودتر مرمت شوند و به بهره برداری برسند تا بتوانیم فضای بیشتری برای کتابخانه داشته باشیم. این همت جمعی و تشریک مساعی همه شما عزیزان را می طلبد که انشاءالله محقق شود و از امروز شاهد رشد و توسعه بیشتر کتابخانه و کیفیت مطلوبتر خدمات به استادان و دانشجویان و پژوهشگران باشیم.

در ادامه دکتر ایمانی رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه هنر ضمن ارائه گزارش مختصری از روند بازسازی فیزیکی کتابخانه از یکپارچه شدن سامانه کتابخانه باغ ملی با کتابخانه های مرکزی و پردیس کرج خبر داد.

همچنین در این مراسم، دکتر بنی اردلان رئیس دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر و دکتر زمانی فرد رئیس دانشکده حفاظت و مرمت نیز طی سخنانی ضمن تشکر از همکارانی که متحمل زحمت های زیادی شدند به نیازدانشجویان ارشد و دکتری به کتاب و پژوهش اشاره کرده و افزودند: خدمات پژوهشی که به دانشجویان ارائه می شود باید از کیفیت لازم برخوردار باشد؛ وقت مفید دانشجویان ما به جای فضای مجازی باید در کتابخانه ها صرف شود زیرا کتابخانه پیوندی میان فضای آموزشی و پژوهشی است. امیدواریم مسائل مالی و بودجه و نیازهای کتابخانه رفع شود و مبتنی بر برنامه های توسعه که موجود هستند کتابخانه رشد و توسعه یابد.

در پایان همکاران کتابخانه، امور عمومی دانشکده و اداره فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تقدیر شدند. 


( ۸ )