مسئولان صدا و سیمای استان البرز از پردیس فارابی دانشگاه هنر بازدید کردند

۰۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۴ کد : ۱۲۰۵ رویدادها
تعداد بازدید:۴۷۵۲
مسئولان صدا و سیمای استان البرز از پردیس فارابی دانشگاه هنر بازدید کردند

به دعوت رئیس پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر، مدیرکل صداوسیمای البرز و هیئت همراه از دانشگاه هنر در کرج بازدید کردند. در این نشست علی رامک مدیرکل صداوسیمای البرز بر ضرورت همکاری های نزدیک میان این دو نهاد مهم تأکید و اظهار امیدواری کرد که این دیدارها در حد جلسات باقی نماند و رفت و آمدهای بعدی در سطح کارگروه های کاری و تخصصی برگزار شود.

دکتر بهشید حسینی معاون اداری و مالی دانشگاه هنر به ضرورت درآمدزایی دانشگاه و بیان نقاط قوت و نهفته دانشگاه پرداخت و به ظرفیت های دانشگاه هنر در موسیقی، سینما، انیمیشن و فرهنگ سازی عمومی در معماری و شهرسازی در استان البرز اشاره کرد.

دکتر حسینی در ادامه افزود که دانشگاه هنر سال 1397 صد ساله خواهد شد و ما برای این جشن و افتخار بزرگ به حمایت صداوسیما نیاز داریم که بتوانیم در سطح بین المللی نیز ایران را به عنوان یک کشور صاحب فرهنگ و هنر معرفی نماییم.

دکتر شکیبا منش رئیس پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر نیز اظهار امیدواری کرد با گامهایی هر چند کوچک اما واقعی و با طرح های کوتاه مدت دو تا سه ماهه و حداکثر یکساله همکاری فی مابین آغاز گردد و در ادامه، گام های بزرگتری برداشته شود.

افشین جعفری خواه مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر به دانشگاه کارآفرین و نسل چهارم آن یعنی دانشگاه جامعه ساز اشاره و اظهار امیدواری کرد که این جلسه سازنده بتواند ارتباط دانشگاه و مباحث محض هنری و علمی را به فعالیت های کاربردی و کارکردی برای جامعه به ویژه شهروندان استان البرز تبدیل نماید. ایشان با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال برای جوانان ابراز امیدواری کرد که این ارتباط کاری میان دو نهاد، منتج به اشتغال کاری دانشجویان دانشگاه هنر شود.

حاج آقا دهقان معاون نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه هنر این نشست را بسیار سازنده ارزیابی کرد و گفت دانشجویان بسیار خلاق و ارزشی داریم که می توان در تمامی رشته ها در تولید برنامه های مورد نیاز, با صدا و سیما همکاری نمایند. ایشان همچنین افزود: نماز عید فطر سالهاست که در دانشگاه هنر برگزار می گردد و امیدوارم سال آینده صداوسیما خبر رسانی گسترده ای نماید تا مردم کرج بدانند که در دانشگاه هنر همه ساله نماز عید برگزار می گردد.

محمد باقر اعلمی معاون صدا اظهار امیدواری کرد که دانشکده موسیقی بتواند برنامه هایی را در رادیو داشته باشد و قطعاتی نیز توسط دانشجویان این دانشکده ساخته و پخش شود. حضور دانشگاه هنر در استان البرز یک فرصت برای این منظور است.

داوود ژین معاون خبر صداوسیمای البرز گفت: خیلی هیجان زده و خوشحال هستم که چنین دانشگاهی در استان البرز قرار گرفته و می تواند به مردم این استان خدمات فرهنگی ارائه نماید.

محمد حیدریان معاون سیما نیز ابراز خشنودی کرد که در بخش تولید سیما و با تعامل گروههای سینما وتئاتر بتوان تولیداتی با حضور مستقیم و همکاری دانشجویان برای پخش آماده کرد.

در پایان هیئت بازدید کننده از دانشگاه هنر از دانشکده ها، استودیوهای موسیقی و فیلم و تئاتر و دیگر امکانات دانشگاه بازدید کردند و همه متفق القول این جلسه و بازدید را که در آخر با صرف ناهار خاتمه یافت اتفاقی مبارک و مهم ارزیابی کردند.

 در این نشست دکتر حسینی معاون اداری ومالی، دکتر شکیبا منش رئیس پردیس بین المللی فارابی، افشین جعفری خواه مدیر روابط عمومی، حاج آقا دهقان معاون نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه هنر و همچنین علی رامک مدیرکل، امید نیک نژاد قائم مقام، داوود ژین معاون خبر، محمدباقر درویش امیری معاون فنی، مهدی سرابندی معاون اداری ومالی، محمدباقر اعلمی معاون صدا، محمد حیدریان معاون سیما و حجت امین الرعایا مدیر روابط عمومی صداوسیمای استان البرز حضور داشتند.

 

 


( ۴ )