معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی جدید دانشکده سینماوتئاتر

۰۵ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰ کد : ۱۲۰۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۸
معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی جدید دانشکده سینماوتئاتر

جلسه معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال تحصیلی 97-96 در روز سه شنبه  4 مهرماه سال جاری با حضور مسئولین دانشکده و جمعی از دانشجویان در تالار شهید فلاحت پور دانشکده سینما و تئاتر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر اسماعیل شفیعی ریاست دانشکده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و  سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت  هفته دفاع مقدس،  به دانشجویان خوش آمد گفت و ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان در سال جاری اظهار داشت: ماهیت رشته هنر بر خلق کردن و آفریدن است، دانشجویان رشته هنر باید از ابتدای ورود به عالم هنر نگاهی کاملاً خلاقانه توأم با مهارت ورزی داشته باشند که این امر مستلزم یادگیری پایدار و پشتکار بالایی است. که این دو مهم در کنار هم می تواند موفقیت را در جامعه هنری در پی داشته باشد .

در ادامه جلسه، معاون آموزشی، مدیران گروه های آموزشی، مدیران ادارات آموزش و پژوهش و رئیس کتابخانه دانشکده در راستای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با ساختار و فرایندهای مهم آموزشی، پژوهشی و تجهیزات سخت افزاری اعم از ثبت نام، نحوه ارایه پروپوزال، چگونگی شرکت در جلسات سمینار آموزشی، استفاده از پلاتو ها جهت تمرین و اجرا، استفاده از تجهیزات سینمایی و ویدئویی و... توضیحاتی ارایه دادند.

در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولین دانشکده خاتمه یافت.