دکتر "حمید عسکری" استادیار دانشکده موسیقی به ریاست این دانشکده انتخاب شد

۰۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۴ کد : ۱۲۷۷ رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۸۶۲

به گزارش روابط عمومی در ادامه برگزاری انتخابات برای ریاست دانشکده های دانشگاه هنر، عصر روز دوشنبه 8 آبان، اعضای هیات علمی دانشکده موسیقی در نشستی صمیمانه رییس دانشکده را انتخاب کردند. در این نشست ابتدا دکتر اکرمی ضمن خوش آمدگویی به اعضای حاضر درجلسه به اهمیت و قدمت دانشکده موسیقی اشاره کرد و تاثیر و نقش این دانشکده را در صد سال اخیر موسیقی معاصر ایران بی بدیل دانست. وی همچنین یادآور شد که سازهای قدیمی موجود در دانشکده سرمایه معنوی و میرات فرهنگی محسوب می شود و اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک همه ی این مستندات به ثبت برسد و دارای شناسنامه گردد. این نشست با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه در حالی انجام شد که پس از ارایه گزارشی از استاد حمیدرضا دیبازر رییس دانشکده موسیقی، نامزدهای ریاست دانشکده برنامه ها و سیاست های خود را مطرح کردند و پس از شنیدن آراء موافق و مخالف و انتقادات و پیشنهادهای اعضای حاضر، رأی گیری انجام شد. 

بنابراین گزارش آقایان حمیدرضا دیبازر، دکتر حمید عسکری، دکتر آریا باستانی نژاد، دکتر سیدحسین میثمی، محمود بالنده و احسان ذبیحی فر نامزد ریاست دانشکده بودند که دکتر حمید عسکری با کسب اکثریت آراء به ریاست دانشکده موسیقی انتخاب شد. گفتنی است 16 تن از استادان دانشکده موسیقی در این رأی گیری شرکت داشتند.

همچنین در این نشست استاد تقی ضرابی از استادان پیشکسوت دانشکده ضمن حمایت از شیوه انتخابی ریاست دانشکده ها اظهار امیدواری کرد که این شیوه ادامه یابد و در خصوص دیگر دانشکده ها نیز تکرار شود.


( ۲۷ )