همایش بزرگداشت روز جهانی شهرساز در کرج

۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۹ کد : ۱۳۲۳ رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۸۱

همایش بزرگداشت روز جهانی شهرساز "ارتقاء کیفیت زندگی شهری و نقش برنامه ریزان و طراحان در این زمینه" در کرج (استان البرز)، روز سه شنبه 23/ 8/1396 در سالن مرکز همایشهای میلاد شهرداری کرج برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و مقامات استان البرز از جمله معاون عمرانی استاندار، شهردار کرج، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، نماینده شورای اسلامی شهر کرج، شهردار مناطق کرج و شهرداران سایر شهرها حضور داشتند. آقای دکتر حقیقت نائینی مدیر محترم گروه  شهرسازی به نمایندگی از دانشگاه هنر در همایش حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند. 
این همایش با همکاری چهار دستگاه اجرایی شامل: دانشگاه هنر، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، شهرداری کرج و سازمان نظام مهندسی البرز برنامه ریزی شده بود. جلسات کمیته اجرایی از نیمه مهرماه فعالیت خود را آغاز و تا روز برگزاری همایش طی ده جلسه برنامه ریزی ها و هماهنگی های مختلف صورت گرفت. 
دانشگاه هنر متولی برگزاری نمایشگاه و گالری دستاوردهای دانشگاه در این حوزه، ساخت تیزر، تهیه بروشور و طراحی پوستر در این همایش بود. به این منظور کمیته ای تحت عنوان کمیته دانشجویی برگزاری همایش زیر نظر خانم دکتر لیلا کوکبی تشکیل و طی آن برای راه اندازی نمایشگاه و گالری آثار دانشگاه هنر، ساخت تیزر، تهیه بروشور و پوستر هماهنگی شد. به این ترتیب پروژه های برگزیده دانشجویی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و گزارشهای منتخب طرح های شهرسازی به صورت کتابچه های صحافی شده تهیه شد. گروهی از دانشجویان نیز مسئولیت طراحی پوستر و بروشور و ساخت تیزر با تاکید بر معرفی دانشگاه هنر (پردیس کرج) را بر عهده داشتند. 
در روز همایش علاوه بر آثار دانشجویی، نسخه هایی از نشریات علمی پژوهشی و دانشجویی و همچنین کتب انتشارات دانشگاه هنر و کتب اساتید دانشکده (سایر انتشارات) در معرض دید عموم قرار گرفت. که با استقبال شرکت کنندگان همایش و بالاخص دستگاههای برگزار کننده قرار گرفت.