فراخوان نمایشگاه پوستر و عکس زلزله کرمانشاه اعلام شد

۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۲ کد : ۱۳۲۸ رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۲۸

مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر گفت: با همکاری دانشکده هنرهای تجسمی این دانشگاه، نمایشگاهی از آثار پوستر و عکس دانشجویی با موضوع زلزله کرمانشاه برگزار می شود.

علی اکبر جعفری خواه مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا واحد دانشگاه هنر ، در خصوص فراخوان نمایشگاه پوستر و عکس زلزله کرمانشاه گفت: مجموعه روابط عمومی دانشگاه هنر در نظر دارد با همکاری دانشکده هنرهای تجسمی این دانشگاه، نمایشگاهی از آثار پوستر و عکس دانشجویی با موضوع زلزله کرمانشاه و همچنین در کنار این نمایشگاه  برنامه های  هنری برای کودکان با استفاده از حضور هنرمندان و دانشجویان دانشگاه هنر به منظور همدردی ، تلطیف روحیه و کم کردن آثار و بحران های روحی که بر اثر زلزله برای مردم کرمانشاه به ویژه کوذکان به وجود امد ، را برگزار می کند.

 وی در ادامه بیان کرد: معمولا بین 7 تا 8 هفته بعد از گذشت حادثه  زلزله های مخرب ،کودکان بیشتر از بزرگسالان تحت تاثیر شوک ، الام های روحی  و افسردگی قرار می گیرند و با توجه به این مسله که این نابسامانی های روحی زندگی افراد به ویژه کودکان را رو دجار اختلال می کند ، دانشگاه هنر تصمیم گرفت با فراخوان نمایشگاه پوستر و عکس زلزله کرمانشاه، با استفاده از هنر عکاسی دانشجویان دانشگاه هنر در راستای کمک به هضم این بحران روحی که برای مردم غرب کشور به ویژه کودکان  به وجود آمده است ، گامی بر دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه های هنر سراسر کشور می توانند در فراخوان نمایشگاه پوستر و عکس زلزله شرکت کنند، همچنین انتخاب ، بر اساس کیفیت آثار ارسالی صورت می گیرد.

جعفری خواه یاد آور شد: نمایشگاه پوستر و عکس زلزله کرمانشاه در مجموعه باغ ملی به مناسبت چهلمین روز درگذشتگان این زلزله برپا می شود، از طرفی این احتمال می رود به دلیل حجم آثار ارسالی ، نمایشگاه دوره ای پوستر و عکس زلزله کرمانشاه در خانه هنرمندان در تهران و همچنین در مجموعه دانشگاه رازی و اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه برگزار شود.

او افزود: با توجه به نحوه استقبال دانشجویان از فراخوان نمایشگاه پوستر و عکس زلزله کرمانشاه ، احتمال می رود این آثار بر روی سایت رسمی دانشگاه هنر به صورت نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته شود.ُ

وی بیان کرد: کلیه دانشجویان علاقه مند می توانند آثار خود را حداکثر تا روز شنبه 11 آذرماه به پست الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه  pr.artuni@art.ac.ir ارسال کنند.

این کارگردان تئاتر در پایان خاطر نشان کرد: کلیه آثار توسط اساتید دانشکده هنرهای تجسمی داوری شده و به نفرات اول تا سوم هر دو رشته پوستر و عکس هدایایی داده خواهد شد، لازم به ذکر است ضرورت دارد آرم دانشگاه هنر در کلیه آثار وجود داشته باشد.

 

 

 

 

  

  

 

 


( ۳ )