رالف ویگمن، مدیر مسابقه طراحی صنعتی آی اف آلمان، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر شرکت کرد

۲۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۷ کد : ۱۵۵ رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۳۱
رالف ویگمن، مدیر مسابقه طراحی صنعتی آی اف آلمان، در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از گروه طراحی صنعتی دانشگاه، رالف ویگمن، مدیر مسابقه طراحی صنعتی آی اف آلمان، که از قدیمی ترین و مشهورترین مسابقات طراحی صنعتی دنیاست، صبح روز یکشنبه ۱۲ مهرماه، باحضور در یکی از کلاس های درس گروه طراحی صنعتی دانشکده هنرهای کاربردی، با اساتید و دانشجویان رشته طراحی صنعتی به گفتگو پرداخته و در یک جلسه پرسش و پاسخ در زمینه رویکردهای معاصر طراحی صنعتی در جهان و مسابقات جهانی طراحی شرکت کرد.

وی انگیزه حضور خود در دانشگاه هنررا آشنایی با حال و هوای آموزشی و روش شناسی آموزش طراحی صنعتی در ایران دانست و طراحان ایرانی را به کسب آمادگی همه جانبه برای ورود به بازار کار رقابتی و توجه به نیازها و موضوعات بومی و ملی توصیه نمود.

وی همچنین در طی یادداشتی برای دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر، برمسئولیت پذیری طراحانه در برابر نیازهای مردم، محیط زیست و جامعه و کارفرمایان تاکید نمود. ویگمن طراحی صنعتی را تخصصی برای حل مسائل و مشکلات مردم و خدمت رسانی بیشتر به آن ها تعریف نمود و از دانشجویان خواست تا با بینش و بصیرت به مردم برای آفرینش آینده ای بهتر یاری برسانند.

لازم به ذکر است سفر رالف ویگمن به تهران با هدف سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی در هشتمین کنفرانس بین المللی مبلمان، طراحی، هنر و دکوراسیون(دِکو2015) که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، صورت گرفته است.