نشست اعضای هیأت رئیسه با کارکنان پردیس باغ ملی برگزار شد

۰۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۶۴ رویدادها
تعداد بازدید:۷۶۷
نشست اعضای هیأت رئیسه با کارکنان پردیس باغ ملی برگزار شد
 
نشست اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با کارکنان پردیس باغ ملی از ساعت ۱۴ روز دوشنبه چهارم آبان، با حضور دکتر اکرمی، رئیس دانشگاه، دکتر هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر بدری معاون پشتیبانی و سایر مدیران ستادی و کارکنان مجموعه برگزار شد.
 
دراین نشست، دکتر اکرمی ضمن آرزوی قبولی عزاداری های ایام ماه محرم و بهره مند شدن از برکات این ایام گفت: بهترین ساعات روز و بهترین سالهای عمر ما و شما در محل کارمان یعنی دانشگاه می گذرد؛ پس باید سعی کنیم با انجام هر چه بهتر وظایف و تکالیفمان این محیط را سالم تر و با نشاط تر نگه داریم تا هم خودمان و هم دانشجویان و استادان در یک محیط سالم، به رشد و شکوفایی برسیم. ایشان با اشاره به برخی مشکلات از جمله پراکندگی فضا و ساختمانها، محدودیت های مالی و ایرادهای ساختاری، ابراز امیدواری نمود که با برنامه ریزی، استقامت و احساس مسئولیت بیشتر کارکنان در انجام وظایف، حرکت رو به جلوی دانشگاه در نیل به اهداف متعالی آموزشی سرعت بیشتری بگیرد.
ریاست دانشگاه همچنین با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه یک سازمان، وفاق و همدلی نیروی انسانی آن سازمان است، تاکید کرد: متأسفانه دانشگاه از این لحاظ در شرایط  دلخواه و مطلوب نیست و لازم است  در این خصوص بیشتردقت کنیم. لازم است هر کس در حیطه کاری خود، کارش را به بهترین نحوه انجام دهد؛ همه حتی کسی که کمترین مسئولیت را دارد کلیه وظایفش را درست انجام دهد. مطمئن باشید اینگونه برخورد با وظیفه و کار، هم برای شما نشاط و هم برای دیگران انگیزه بیشتری ایجاد می کند. اخلاق نیکو را پاس داریم که پیامبر ما به خوش اخلاقی مشهور است.
 
در ادامه تنی چند از همکاران حوزه های مختلف، برخی مسائل و دغدغه های مربوط به مسائل اداری، کارگزینی، ارتقای کارکنان، حقوقی و... را مطرح و پیشنهادات و انتقادات شنیده شد که ضمن پاسخگویی مسئولان، مواردی به منظور پی گیری های بعدی دسته بندی شد.