اسامی برندگان رویداد جانبی “الکام پیچ” در مراسم پایانی الکام‌استارز ۹۷ اعلام شد

۰۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۸۵۲ رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۸۴

 

در نمایشگاه الکام مهرداد یاری موسس سایت پلاتو از مرکز کارآفرینی  دانشگاه موفق به کسب رتبه برترین گردید. ایشان دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی دانشگاه هنر است که چندی پیش در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس نیز با معرفی وبسایت "پلاتو" حضور فعال داشت.

یکی از بخش‌هایی که هر ساله مورد توجه علاقه‌مندان به الکام‌استارز قرار می‌گیرد، الکام پیچ است. در الکام پیچ تیم های ثبت‌نام کرده به ارائه ایده کسب و کار خود پرداخته و در نهایت داوران این ارائه‌ها را مورد قضاوت قرار می‌دهند. این رویداد جانبی الکام‌استارز که به مانند سال‌های گذشته بسیار پرشور و حرارت برگزار شد در نهایت به معرفی ۳۰ تیم برتر انجامید و جوایزی که پیش از این اعلام شده بود به تیم‌های برگزیده اهدا شد.

پذیرش سی کسب‌وکار برتر (دارای شرکت ثبت شده) به عنوان «شرکت‌های خلاق» از طرف ستاد فاوای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری. سبد تسهیلات و حمایت‌های کسب‌وکارهای خلاق دارای ۳۲ حمایت از جمله سهمیه سربازی، وام‌های کم بهره، تسهیلات حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، حمایت در راستای صادرات محصولات و خدمات، هزینه‌های ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی و ... از جمله این جوایز بودند.

در این نمایشگاه تیم پلاتو از دانشگاه هنر به عنوان یکی از تیم‌های برنده جایزه شرکت‌های خلاق معرفی شد.  

این موفقیت را به خانواده دانشگاه هنر تبریک می گوییم.


( ۵ )