مراسم بزرگداشت روز کارمند برگزار شد

۰۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۲ کد : ۱۸۵۳ رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۴۶

با حضور دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، دکتر علیرضا رازقی معاون آموزشی، دکتر علی زمانی فر معاون دانشجویی، دکتر محمدرضا آزاده فر سرپرست معاونت پژوهشی، دکتر محمود ارژمند معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر سید بهشید حسینی معاون اداری و مالی و دکتر بهنود برمایه ور سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی و مسئولان و مدیران دانشگاه، مراسم روز کارمند عصر روز دوشنبه 5 شهریور جاری در سالن شهید جانبزرگی دانشگاه هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر، دکتر سید حسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام هادی(ع) و روز کارمند با اشاره به توانمندی و پتانسیل بالای بدنه کارمندی دانشگاه گفت: بنای من بر ارتقای سطح تعامل و همکاری در دانشگاه و اهمیت و توجه به همدلی بیشتر در ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی است. توجه به فناوری و تخصص گرایی در کارکنان به کارآمدی بیشتر دانشگاه کمک می کند و ما را از فازهای آموزشی و پژوهشی به فاز کارآمدی و کارآفرینی وارد می کند و این اطمینان را به ما می دهد که با توان بالا به سمت رشد و تعالی دانشگاه هنر قدم برداریم. انتظار من نیز رشد این همدلی و عشق به کار و توجه به رشد و تعالی است. بر همین اساس برنامه ریزی ها را آغاز کرده ایم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رفتار سازمانی و نوع آرامشی که در دانشگاه حاکم شده نشان از آینده ای روشن دارد. در سطح کلان مدیریت در وزارتخانه و مسئولان کشور هم شاهد این هستیم که نگاه حمایتی بیشتری به هنر در حال شکل گیری است و امیدوارم آثار آن هر چه زودتر عینیت یابد.

رئیس دانشگاه با اشاره به لزوم یک مهندسی مجدد ساختاری در روند کاری دانشگاه افزود: به شخصه معتقدم علی رغم انتقادهای جزئی، به طور کلی برای رشد و توسعه از پتانسیل بالایی برخورداریم که امیدوارم با همت بلند شما و تلاش مضاعفی که دارید، به زودی شاهد اتفاقات خوبی باشیم. من هم در کنار شما تلاش می کنم تا از قدم های مثبت، حمایت کنم و از ظرفیت های داخل و خارج دانشگاه برای رسیدن به اهداف متعالی استفاده کنم.

دکتر سلطانی اظهار امیدواری کرد جلسات اینچنینی صرفا سالیانه نباشد و به طور فصلی دنبال شود. وی همچنین با گرامی داشت یاد دو تن از همکاران (سرکار خانم رشیدی و سرکار خانم صادقیان) علو درجات را برایشان آرزو کردند.

ایشان همچنین افزود در معاونت اداری و مالی شیوه نامه ای در حال تدوین و آماده سازی برای انتخاب کارمند نمونه و تقدیر از کارمندان است که بتوانیم در اینگونه مراسم تقدیری شایسته از عزیزان انجام دهیم.  

در ادامه، همکاران و مدیران حوزه های مختلف ضمن بحث و گفت و گو، نقطه‌ نظرات، انتقادها و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

 


( ۴ )