تقدیر از اساتید دانشگاه هنر در پنجمین شب فیلمنامه نویسان سینمای ایران

۰۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰ کد : ۲ رویدادها
تعداد بازدید:۸۱۱
تقدیر از اساتید دانشگاه هنر در پنجمین شب فیلمنامه نویسان سینمای ایران
تقدیر از اساتید دانشگاه هنر در پنجمین شب فیلمنامه نویسان سینمای ایران

به گزارش روابط عمومی، پنجمین «شب فیلمنامه نویسان سینمای ایران» ۲۵ اردیبهشت ماه و در روز بزرگداشت فردوسی با حضور فیلمنامه نویسان و کارگردان های سینمای ایران، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، محمد حیدری مدیرعامل موزه سینما و دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و جمعی از اهالی سینما در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار شد.

در این مراسم از دو تن از اساتید دانشگاه هنر ، جناب آقای دکتر حمید دهقا نپور و جناب آقای دکتر محمد شهبا به پاس تلاش های ایشان در عرصه های مرتبط با فیلم نامه نویسی تقدیر به عمل آمد .دکتر دهقانپور عضو هیات علمی دانشکده سینما و تاتر به دلیل تدریس و پژوهش های مرتبط با حوزه فیلم نامه نویسی مورد تقدیر قرار گرفت . «تراژدیهای چهارگانه شاهنامه و تبیین جنبه‌های سینمایی آن‌ها» یکی از همین اثار است که سال گذشته مورد رونمایی قرار گرفت.همپنین دکتر محمد شهبا دیگر عضو هیات علمی دانشکده سینما و تاتر که آثار بسیاری را در عرصه سینما و به خصوص فیلم نامه نویسی ترجمه و تالیف کرده است به دلیل فعالیت‌های اثر گذار و ویژه در سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفت. 

از جمله کتابهای ترجمه شده توسط ایشان می توان به ترجمه کتاب روایت در فیلم داستانی ، سینما چیست ، عناصر سینما و ده ها کتاب دیگر اشاره کرد . 

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک به این اساتید با سابقه ، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان دارد .