در شورای تخصصی گروه آموزشهای آزاد مطرح شد: آموزشهای تخصصی هنری ویژه علاقه مندان برگزار می شود

۰۷ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۰۵۴ رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۴۲

در راستای توانمند سازی بیشتر دانشجویان دانشگاه هنر و سایر دانشگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه در آموزش‌های تخصصی و عمومی، نشست شورای تخصصی گروه آموزش های آزاد دانشگاه هنر روز سه شنبه مورخ 97/9/6 برگزار شد. در این نشست آیین نامه و شیوه نامه برگزاری دوره های آزاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی روسای دانشکده ها و یا نمایندگان ایشان اخذ شد.

دکتر سلطانی در این نشست با اشاره به نیاز دانشجویان برای تکمیل آموزش از طریق دوره‌های کوتاه مدت و میان مدت گفت: دانشجویان نیاز دارند به طور ویژه در برخی از عناوین درسی که در شرح دروس آنها وجود ندارد آموزشهای تخصصی ببینند و برگزاری این کلاسها با نگاه کیفی می تواند محملی برای رشد و ارتقای آموزشی دانشگاه باشد.

ایشان همچنین با تأکید بر اینکه آموزش های کوتاه مدت می بایست همسو و هم جهت با آموزش کل دانشگاه باشد، افزود: با توجه به تجربیات سایر دانشگاهها در این خصوص شیوه نامه ای تهیه شده که بر این اساس می توان حرکت کرد و محاسن و معایب دوره‌های دیگر را مورد بحث قرار داد.

ایشان در پایان اظهار امیدواری نمود که دانشگاه هنر بتواند با همکاری دانشکدها، دوره های تخصصی مفیدی برای علاقه مندان برگزار نماید و به نتایج موثری در این عرصه دست یابد.

در ادامه ی این نشست نکات مورد نظر در پیش نویس آیین نامه بند به بند مطرح و با نگاه کارشناسانه بررسی شد.

 در این نشست دکتر سلطانی رئیس دانشگاه، دکتر رازقی معاون آموزشی دانشگاه و نماینده دانشکده حفاظت و مرمت، دکتر بنی اردلان رئیس دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر، دکتر صالحی رئیس دانشکده هنرهای تجسمی، دکتر حجتی امامی معاون آموزشی دانشکده هنرهای کاربردی، دکتر اسماعیلی پیکانی نماینده دانشکده سینماوتئاتر، محسن نورانی نماینده دانشکده موسیقی، کوروش نجفی مدیر آموزش کل، علی حمیدی مشاور مالی و رامین فناییان رئیس گروه آموزشهای آزاد، حضور داشتند.