گزارش افتتاحیه هفته پژوهش

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۲ کد : ۲۱۲۹ رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۴۰

هفته پژوهش دانشگاه هنر، از تاریخ ۲۴ الی ۲۹ آذر­ماه ۱۳۹۷ با مشارکت دانشکده­های هفت­گانه دانشگاه در حال برگزاری است. هماهنگی­های مربوط به برنامه­ ها و زمان­بندی­ها در دو جلسه گذشته شورای پژوهشی دانشگاه صورت پذیرفت و دانشکده­ های مختلف برنامه تفصیلی خود را در اختیار حوزه معاونت پژوهشی قرار دادند و خوشبختانه حضور فعال اعضای هیات علمی دانشگاه در برگزاری هر چه پربارتر این هفته قابل تقدیر و تحسین است.

گرچه هفته پژوهش در بازه زمانی فوق تعریف شده است لیکن برنامه­ ریزی بعضی از دانشکده­ ها هفته ­های قبل و بعد از هفته پژوهش را نیز پوشش داده است. برای مثال دانشکده معماری و شهرسازی نشست­های تخصصی، ارائه مقالات و سخنرانی­ها را برای چهار هفته از اواسط آذرماه تا ابتدای دی ماه برنامه­ ریزی و در سایت دانشگاه ارائه کرده است.

مراسم افتتاحیه هفته پژوهش در تاریخ دوشنبه ۲۶ آذر­ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴ الی ۱۷ بعد از ظهر در سالن فارابی پردیس ولی عصر برگزار گردید.در آغاز مراسم که با تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید، دکتر سلطانی رییس دانشگاه ضمن خوشامد­گویی و تبریک هفته پژوهش به اهالی دانشگاه برجایگاه ویژه و اهمیت امر پژوهش در دانشگاه هنر و تعیین کنندگی آن برای آینده دانشگاه تاکید کردند. سپس دکتر آزاده­ فر معاون پژوهش و فناوری گزارشی از اقدامات حوزه پژوهش در شش ماه گذشته به حضار ارائه دادند و فهرستی از برنامه­ های آتی این حوزه را تشریح کردند. در این جلسه که با حضور مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شده بود شش نفر از اعضای هیات علمی، آقایان دکتر خدادادی مترجم زاده از دانشکده هنر­های تجسمی، دکتر علیرضا رازقی از دانشکده حفاظت و مرمت، دکتر شیخی از دانشکده هنر­های کاربردی، دکتر عسکری رابری از دانشکده موسیقی، دکتر منوچهر معظمی از دانشکده معماری و شهرسازی و دکتر ناصر­بخت از دانشکده سینما و تئاتر به ارائه مقاله اورجینال خود پرداختند. همچنین در این برنامه از استاد فقید دکتر اسد بهروزان تجلیل به عمل آمده و شش مجلد از نسخه پیش چاپ کتاب پرفسور پوپ که با همکاری آن مرحوم چاپ شده بود توسط خانم لاله سادات لاریجانی به دانشگاه اهدا شد.

حسن ختام برنامه افتتاحیه، اجرای موسیقی ایرانی توسط گروه دانشجویی از دانشکده موسیقی بود که با استقبال حاضرین مواجه شد.

 

 


( ۷ )