نشست ریاست دانشگاه با اعضای هیأت علمی و نیز کارکنان دانشکده سینماوتئاتر برگزار شد

۰۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰ کد : ۲۱۴ رویدادها
تعداد بازدید:۹۸۷
نشست ریاست دانشگاه با اعضای هیأت علمی و نیز کارکنان دانشکده سینماوتئاتر برگزار شد

 

در ادامه نشست های صمیمی ریاست دانشگاه با اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، دکتر اکرمی، رئیس دانشگاه با کارکنان دانشکده سینماوتئاتر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی در این دیدار که از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲ آذر در تالار شهید فلاحت پور دانشکده برگزار شد، دکتر بدری، معاون پشتیبانی و دکتر کوکبی، رئیس دفتر ریاست دانشگاه هنر نیز حضور داشتند.

دکتر اکرمی ضمن اشاره به اینکه مأموریت اصلی دانشگاه آموزش است، خطاب به کارکنان دانشکده گفت: شما کارکنان دانشگاه به عنوان پشتیبان امور آموزشی محسوب می شوید و بدون حضور و تلاش و همکاری شما این هدف به انجام نخواهد رسید. بنابراین کار شما در بالابردن کیفیت آموزش بسیار مؤثر است. ایشان همچنین داشتن آگاهی نسبت به وظایف و مسئولیت ها را از نکات ضروری برای یک کارمند دانست و افزود: خوشبختانه سوابق مبین آن است که کارکنان این دانشکده به وظایفشان آگاهی لازم دارند و آن‌را خوب انجام می‌دهند.

ریاست دانشگاه همچنین با اشاره به پراکندگی دانشگاه گفت: دانشگاه مشکلاتی هم دارد که شما عزیزان از آن آگاهید، اما می‌بایست با درک شرایط و همیاری با یکدیگر، فرصت‌ها را شناسایی کنیم؛ از ظرفیت‌ها بهره برده و اعتبار دانشگاه را بالا ببریم؛ زیرا وجود این اعتبار بسیار کارگشا و ضروری است و می تواند در از میان برداشتن مشکلات، یاریمان کند.

در ادامه، نماینده کارکنان دانشکده موارد کلی را مطرح و همکاران حوزه های مختلف، به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند، که ضمن پاسخگویی مسئولان، مواردی به منظور پی گیری، دسته بندی شد.

پس از اتمام این جلسه در دیداری دیگر، اعضای هیأت علمی دانشکده سینما و تأتر در محل دفتر ریاست این دانشکده با جناب آقای دکتر اکرمی دیدار و گفت و گو کردند.