اولین دوره جشنواره فیلم بی کلام تهران، اسفندماه ۹۴ برگزار می شود

۰۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۷ کد : ۲۱۵ رویدادها
تعداد بازدید:۸۸۹
اولین دوره جشنواره فیلم بی کلام تهران، اسفندماه ۹۴ برگزار می شود
 
اولین دوره جشنواره فیلم بی کلام تهران به همت دانشجویان دانشگاه هنر، اسفندماه امسال برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر به نقل از دبیراین جشنواره، این نخستین بار است که جشنواره ای بامحوریت فیلم های بی کلام در آسیا برگزار می شود. جشنواره ی بین الملی فیلم بی کلام تهران در دو بخش سینمای ملی و سینمای بین الملل برپا شده است.
 
در بخش ملی فیلم های فیلسازان ایرانی در قالب مستند، داستانی، تجربی و پویانمایی در دو بخش مسابقه و خارج از مسابقه ارائه خواهند شد و در بخش بین الملل فیلم های فیلمسازان خارجی باهم به رقابت خواهند پرداخت.
 
جشنواره ی بین المللی فیلم بی کلام تهران در دور نخست برگزاری خود محدودیت زیادی برای شرکت کنندگان نگذاشته است. شرکت کنندگان، اعم ازدانشجو یا غیر دانشجو می توانند فیلم های خود را فارغ از مدت زمان فیلم وسال ساخت آن برای جشنواره ارسال کنند.
 
به گفته علیرضا قاسمی، بنیانگذار و دبیر جشنواره، تاکنون بیش از ۸۰۰ فیلم به دبیرخانه ی این جشنواره رسیده است. قاسمی که پیش از این دبیری یازدهمین جشنواره ی فیلم دانشجویی نهال را بر عهده داشته است، به استقبال کم نظیر شرکت کنندگان خارجی نیز اشاره کرد.علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای ثبت نام و مطالعهفراخوان به سایت tehransilent.com مراجعه کنند.