نمایش تراژدیک ماخ امشب به روی صحنه می رود

۰۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵ کد : ۲۲۴۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۰۲

نمایش ماخ از امروز یکشنبه ۷ بهمن ماه جاری تا ۱۷بهمن هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه سرو خیابان طالقانی،نرسیده به تقاطع شهید مفتح اجرا می شود.

آماندا آزاد کارگردان و بازیگر نمایش تراژدیک ماخ و دانش آموخته دانشگاه هنر در گفت و گو با خبرنگار ایسنای دانشگاه هنر ،درباره اجرایی دوباره از نمایش “ماخ” به نویسندگی حامد اسلامی و کارگردانی خود گفت: نمایش تراژیک ماخ درباره سه خلبان جنگنده ی هوایی ارتش هست که در طول زندگی و کار حرفه ای خود دچار مشکلات اعصاب و روان شدید می شوند و در نهایت هر کدام به عاقبتی عجیب گرفتار می شوند.
کارگردان نمایش ماخ در ادامه افزود: بازیگران این نمایش به ترتیب امید خاکدان،محمد ناطقی هستند و خودم نیز نقش بازیگر زن را در این نمایش اجرا می کنم.
وی بیان کرد: نمایش ماخ از تاریخ امروز یکشنبه ۷ بهمن ماه جاری تا ۱۷بهمن هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه سرو خیابان طالقانی،نرسیده به تقاطع شهید مفتح اجرا می شود.
او خاطر نشان کرد: تئاترهای مختلفی را از سال ۱۳۸۹ مانند سیری بر کاپیتالیسم، نویسنده دو گاو، راه شیری، زندگی به سبک شروین، فیلم کوتاه شانزه لیزه پارک(۱۳۹۰)، فیلم سینمایی کاتاتونیا(۱۳۹۳) را در کارنامه هنری خود دارم.


( ۲ )