اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت روان الکترونیک برگزار شد

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۶ کد : ۲۳۲۹ رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۳۲

دانشجویان عضو کانون همیاران سلامت روان دانشگاه هنر در اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت روان الکترونیک که در تاریخ 1 تا 3 اسفند در دانشگاه تهران انجام شد توانستند مقام دوم این رقابت ها را از آن خود کنند.

دانشجویان دانشگاه هنر با ایده "آریا" پا به این رقابت ها گذاشتند. هدف از این بازی آگاهی بخشی، آموزش و کمک به بهبود مشکلات دانشجویان ورودی جدید دانشگاه هاست که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

در روز اول این رقابت ها 53 ایده خام ارائه شد که ایده دانشگاه هنر توانست به جمع 13 ایده برتر راه پیدا کند. در مرحله بعد و با تشکیل تیم های تخصصی و پس از دو روز کار تیمی و استفاده از تخصص مربی های حوزه استارت آپ، ایده آریا پس از پرورش نقاط قوت توانست نظر داوران این حوزه را جلب کرده و به رتبه دوم این رقابت ها دست پیدا کند. در پایان این رقابت ها نیز پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و موسسه کارا حمایت خود را در به اجرایی رساندن آریا اعلام داشتند.

آقایان محمد حسین نظری حائل، علی اسعدی، حسن شعبانی، رضا میرزا علی لو و علی رجبی به نمایندگی از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه هنر به سرپرستی مرکز بهداشت درمان و مشاوره در این رقابت ها شرکت داشتند.


( ۸ )