نهمین گردهمایی میراث معنوی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵ کد : ۲۵۳۶ رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۴۲

به نام نور

سلام بر ماه مهربان

نهمین گردهمایی میراث معنوی

پنجمین پاسداشت اطعام در سفره افطار ایرانی

گروه نیکوکاری میراث معنوی دانشگاه هنر در راستای  پاسداشت میراث معنوی ایران زمین و به جهت ترویج فرهنگ نیک کرامت و انسان دوستی، به یاری خداوند برای پنجمین سال متوالی، اقدام به برگزاری گردهمایی میراث معنوی و تهیه یک وعده غذای گرم برای نیازمندان در سطح شهر تهران می نماید.

از تمامی اساتید، کارکنان، دانشجویان و نیکوکاران نیک اندیش دعوت میکنیم با حضور ارزشمند خود در این مراسم و مصفا نمودن این سفره افطار، با طبخ غذا و یا کمکهای نقدی در پرورش بذر شادی در قلب شهروندان آسیب پذیر سطح شهر سهیم بوده و نوری در دل آنان باشند.

مانند سالهای پیش دانشجویان، کارمندان، اساتید، خانواده ها و دوستانشان با به همراه داشتن مقداری غذا برای افطار در برپایی این سفره پربرکت سهیم خواهند بود.

بخشی از غذا پیش از افطار به صورت دست نخورده توسط دانشجویان در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و پس از افطار بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

همچنین به منظور دریافت کمکهای نقدی، حسابی توسط دانشجویان بازگشایی و  مدیریت می شود. این کمک ها به طبخ غذا و بسته بندی آن برای توزیع اختصاص می یابد.

روش های همراهی:

1. تهیه یک یا چند وعده غذا برای افطار؛

2. کمک نقدی و غیر نقدی جهت برپایی سفره ی افطار؛

3. همراهی در بسته بندی افطاری؛

4. همراهی در توزیع افطاری در میان نیازمندان سطح شهر؛

وعده ی دیدار ما: چهارشنبه هشتم خرداد ماه 1398 هجری خورشیدی، برابر با بیست و چهارم ماه مبارک رمضان 1440 هجری قمری.

پایگاه ارتباطی برای مشارکت: تهران، خیابان حافظ، خ سرهنگ سخایی، دانشگاه هنر، پردیس باغ ملی، دانشکده حفاظت و مرمت، دفتر گروه آموزشی مطالعات موزه و مرمت اشیا

و دفتر انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران