افتتاح مرکز دندانپزشکی دانشگاه

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۱ کد : ۲۵۳۷ رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۰۳

مرکز خدمات دندانپزشکی دانشگاه هنر با حضور هیات رئیسه دانشگاه و متولیان امر بهداشت، درمان و مشاوره وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مرکز بهداشت، درمان و مشاوره افتتاح شد.

با اطلاعات بدست آمده از طرح پایش سلامت دانشجویان و اهمیت سلامت دهان و دندان در بالا رفتن اعتماد به نفس دانشجویان، ضرورت افتتاح این مرکز از سال 1393 احساس می گردید.

با تلاش های مداوم جهت آماده سازی این مرکز و تامین بودجه صورت گرفته در سال 97، مرکز دندانپزشکی دانشگاه هنر در شامگاه دوشنبه 98/2/30 و در شب پر برکت میلاد امام حسن مجتبی (ع) افتتاح گردید.

در آغاز مراسم دکتر سیدحسن سلطانی رئیس دانشگاه با تشکر از عوامل اجرایی مرکز بهداشت، درمان و مشاوره ابراز امیدواری کردند که تاسیس این مرکز بتواند گامی موثر جهت خدمت به دانشجویان، کارکنان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه هنر باشد.

حجت السلام و المسلمین دوست پرور مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با اشاره به اهمیت سلامت و رعایت موازین بهداشتی، افتتاح این واحد را گامی موثر در ارتقاء سطح سلامت عمومی دانشگاهیان دانستند.

 دکتر علم معاون سازمان امور دانشجویان کشور ضمن تبریک به دانشگاه هنر جهت افتتاح مرکز دندان پزشکی به عزم این سازمان جهت حمایت از مراکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه ها اشاره نمودند.

در ادامه مراسم دکتر منصوره سادات صادقی مدیر کل اداره مشاوره و سلامت وزارت علوم تاکید نمودند در کنار دغدغه های سلامت روان، پرداختن به امور بهداشت و درمان یکی از مهمترین وظایف مراکز بهداشت درمان و مشاوره می باشد.

نماینده وزارت بهداشت دکتر صادقی رئیس اداره امور درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت نیز ضمن حضور در جلسه و تبریک افتتاح دندانپزشکی دانشگاه هنر، از حمایت این وزارت خانه در تامین مواد اولیه با ارز دولتی خبر داد.

در ادامه دکتر زمانی فرد معاون دانشجویی با تشکر از ریاست دانشگاه و مسئولین مرکز بهداشت، درمان و مشاوره به ضرورت  ارائه این خدمات در دانشگاه اشاره نمود .

در پایان مراسم از عوامل اجرایی این طرح دکتر زمانی فرد معاون دانشجویی دانشگاه، خانم امیری رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره، دکتر سروش مشاور اجرایی پروژه، خانم میرزایی کارشناس بهداشت دهان و دندان دانشگاه امیرکبیر  و  دکتر شفیعی مشاور خرید تجهیزات دندانپزشکی، توسط ریاست  دانشگاه تقدیر به عمل آمد.