دانشگاه هنر، دوره ی پرورش مربی هنرکودک برگزار می کند

۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۶۶۸ رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۳۶

دانشگاه هنر به عنوان بزرگترین دانشگاه جامع هنری کشور دوره ی پرورش مربی هنرکودک را در تابستان 98 برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر این دوره توسط مرکز آموزش های آزاد با همکاری دانشکده ی هنرهای تجسمی تحت نظارت معاونت آموزشی دانشگاه هنر برگزار می شود و گواهی شرکت نیزطبق ضوابط صادر می شود.

بنابراین گزارش درتدوین محتوای دوره ی پرورش مربی هنر کودک، ایجاد شناخت وتوسعه ی  مهارت های لازم برای یک مربی هنرکودک مدنظر است. برهمین اساس محورهای اصلی شامل شناخت کودک، شناخت هنر و فعالیت های هنری در دوران کودکی، آموزش هنر، توسعه ی شناخت و ادراک هنری و توسعه ی مهارت و خلاقیت مربیان درآموزش و آفرینش های هنری در محتوای آموزشی این دوره تدوین شده است.

این دوره برمبنای مشارکت خلاق هنرجویان درفرایند آموزش طراحی شده است؛ لذا علاوه بر برگزاری کلاس های تئوری، کارگاه های عملی، بازدیدهای علمی، ورک شاپ وانجام فعالیت های پژوهشی به صورت گروهی وانفرادی نیز درآن لحاظ شده است. همچنین برای به حداقل رساندن طول مدت زمان برگزاری دوره،  بخشی از محتوای آموزشی در قالب فیلم ، فایل های صوتی، متون ومقالات مکتوب آماده شده است که به ترتیب و در جریان برگزاری دوره به هنرجویان ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره ی این کلاس ها به صورت  دوجلسه درهفته در محل دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر واقع در پردیس باغ ملی برگزار می شود.

گفتنی است اردشیر پژوهشی از مدرسان دانشکده هنرهای تجسمی به همراه گروهی از اساتید این دوره را برگزار می کنند.

همچنین دانشجویان دانشگاه هنر و دانشجویان سایر دانشگاه ها از 20درصد تخفیف شهریه برخوردار هستند.