کارگاه مشترک پروژه دو شهر: تهران- دورتموند در آلمان

۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۷۰۶ رویدادها
تعداد بازدید:۹۲۵

روز پنج‌شنبه ۲۷ تیرابتدا اساتید ایرانی کارگاه در جلسه‌ی پیش‌دفاع از پروژه‌ی عکاسیِ مواد غذایی به راهنمایی پروفسور وینده شرکت کردند.

هم‌چنین دانشجویان گرافیک‌دیزاین به همراه دکتر کهوند در کارگاه صحافی مشغول به صحافی کتاب‌های پروژه‌هایشان بودند. عصر امروز نیز جلسه‌ی نهایی انتخاب عکس‌های دانشجویان با حضور اساتید کارگاه برگزارشد.

 روز جمعه ۲۸ تیر آخرین روز رسمی برنامه‌ی کارگاه در دانشکده‌ی طراحی است. اساتید ایرانی کارگاه در آخرین جلسه‌ی درس سمینار  تبلیغات اجتماعی به راهنمایی پروفسور وینده شرکت کردند. در این کلاس دانشجویانی که از رشته‌های عکاسی و گرافیک‌دیزاین بودند به تشریح تصاویر و عکس‌های خود  که عمدتا بر مسایل متنوع متمرکز بود، پرداختند. این جلسه با  پرسش و پاسخ حاضرین ادامه یافت.

هم‌چنین دانشجویان عکاسی و گرافیک‌دیزاین کارگاه ( ۲۷ نفر ) به ارایه‌ی عکس‌ها و آثار خود پرداختند و درباره‌ی کارهایشان توضیح دادند. در آخر این جلسه اساتید کارگاه از تلاش جمعی دانشجویان قدردانی کردند و دانشجویان کارگاه به رسم یادبود هدایایی را به یکدیگر اهدا نمودند. این آخرین جلسه از این دوره‌ی کارگاه در شهر دورتموند بود. علاوه بر این ارایه در ماه‌های آینده کتاب عکس سال دوم کارگاه دو شهر با موضوع تهران و دورتموند به چاپ خواهد رسید.

روز جمعه آخرین روز کاری دانشکده‌ی طراحی دانشگاه دورتموند بود و ۲۵ دانشجوی مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شدند و نمایشگاه آثار ایشان در سالن‌های مختلف دانشکده‌ی طراحی برگزار شد.

روز پنجشنبه خبر برگزاری نمایشگاه عکس‌های کارگاه مشترک تهران در دانشکده‌ی طراحی و توضیح مختصر درباره‌ی فعالیت کارگاه در یکی از روزنامه‌های شهر دورتموند چاپ شد.