کتاب "رشد هوشمند و حمل و نقل پایدار در شهرها" منتشر شد

۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰ کد : ۲۷۱۴ رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۴۱

به گزارش دفتر همکاری­های علمی بین المللی کتاب "رشد هوشمند و حمل و نقل پایدار در شهرها"، به قلم دکتر امیر شکیبامنش (دانشیار گروه شهرسازی دانشگاه هنر)، دکتر مهشید قربانیان (استادیار گروه شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران) و مهندس نوید مشهدی مقدم (دانشجوی دکتری شهرسازی دانشگاه تربیت مدرس)، نگارش و توسط انتشارات بین المللی راتلج  Routledgeدر سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

انتشارات راتلج یکی از بزرگ ترین ناشران بین المللی است که بیش از ۱۷۰ سال در زمینه انتشار کتب دانشگاهی و مجلات علمی-پژوهشی سابقه دارد. این انتشارات تاکنون بیش از ۷۰۰۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده است و به عنوان بزرگ‌ترین و پرکارترین ناشر در رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی در جهان شناخته می‌شود.

این کتاب در 5 فصل و 272 صفحه تنظیم و تدوین شده است. ساختار و محتوای کتاب به نحوی است که برای استفاده طیف وسیعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان و پژوهشگران حوزه طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مفید و قابل استفاده است.

دانشگاه هنر ضمن تبریک برای کسب این افتخار بین‌المللی، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد و از تلاش ایشان برای حضور نام دانشگاه در سطح جهانی قدردانی می‌نماید.

متخصصین و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این کتاب می‌توانند به لینک‌های زیر مراجعه نمایند:

https://www.routledge.com/Smart-Growth-and-Sustainable-Transport-in-Cities/Shakibamanesh-Ghorbanian-Moghadam/p/book/9780367262242

https://www.amazon.com/s?k=Smart+Growth+and+Sustainable+Transport+in+Cities&i=stripbooks-intl-ship&ref=nb_sb_noss