تداوم افتخارآفرینی نشریات دانشجویی دانشگاه هنر در جشنواره تیتر ۱۱

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۷ کد : ۲۷۴۱ رویدادها
تعداد بازدید:۷۷۶

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی "تیتر 11" در تاریخ 5 شهریور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم، حسینی سده دبیر تیتر 11 گزارشی از نحوه برگزاری جشنواره، ارسال آثار و فعالیت های دبیرخانه جشنواره ارائه نمود. وی اعلام داشت بر اساس آیین نامه جشنواره در هر رسته ده اثر که بالاترین نمره را در مرحله دوم داوری کسب کرده اند به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده و از بین آنها رتبه های اول تا سوم توسط هیات داوران نهایی مشخص  گردیده اند.

پیش از این دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از شرکت 28 هزار نشریه و اثر در پنج بخش رقابتی نشریات برتر، آثار برتر، بخش ویژه، نویسندگان برتر و فضای مجازی خبر داده بود.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، در این دوره از جشنواره که فراخوان آن از نیمه دوم سال 96 آغاز گردید، دانشگاه هنر با 5 نشریه شرکت کرده بود که از میان آثار ارسالی، 2 نشریه دانشجویی دانشگاه هنر موفق به کسب جایزه کشوری شدند.

نشریه دانشجویی "مورف" در رشته انیمیشن و با مدیر مسئولی و سردبیری محمد یکتامنش دانشجوی کارشناسی ارشد رشته انیمیشن موفق به کسب رتبه سوم نشریات کاغذی الکترونیک در بخش فضای مجازی گردید. همچنین نشریه دانشجویی "مهراز" به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی معماری و مدیر مسئولی امیرارسلان طاحونی و سردبیری سجاد یزدانی موفق به کسب رتبه سوم نشریات علمی تخصصی هنر در بخش نشریات برگزیده گردید. یاد آور می شود این سومین دوره پیاپی بوده که نشریات دانشجویی دانشگاه هنر به تداوم افتخار آفرینی در میان دانشگاههای کشور در قالب جشنواره تیتر رسیدند.